Gå til innhold

Sette sammen god blanding med kosttilskudd.

Anbefalte innlegg

Hei. Trener styrke. Har hatt en pause pga skulderbetennelse. Bare i jula har jeg gått ned 4-5 kg. (Vet ikke hvorfor, men har ikke noe med pausen å gjøre, mulig dårlig søvnrytme og lite mat) Men dette er på bedring.

Har fra før:

Whey tech gold standar (100% Protein pulver tror jeg)

Krea-bolic Kreatin.

Men vil ha noe som får meg opp i vekt. Veier da 66-67 og er 178cm lang(Gutt 17 år)

Ser på meg selv som litt undervektig, og vil derfor gjøre noe med det

Tenker på noe pulver som får meg opp i vekt, også har jeg sett på "Zeus test booster"

Zeus er da ikke gainer, men testosteron øker. Skal vist være noe i likhet med anabole steroider, men fult lovlig.

Noen som veit om noe som passer sammen med hverandre, som kanskje har litt erfaring og kunne plukket ut noe produkter?

Har igjen av proteinet og kreatinet, og vil da bruke opp det før jeg kjøper nytt(ny type).

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

en gainer er på sin plass. Litt avhengig av hvor mye du ønsker å bruke, så ville jeg valgt mellom muscle up gainer, eller lean mass meal. Du finner begge her:

Gainer

Ang Zeus, så har jeg ikke prøvd det selv, så jeg kan ikke si noe om effekten av den. Ser på forumer at noen mener de får økt styrke av det, og andre ikke. En ting er sikkert, det kan ikke sammenliknes med anabole steroider. Så det blir vel et produkt man må prøve selv for å se. X-life har og tilsvarende produkt bare rimeligere: alpha test booster

Annet enn det så har du bruk for daglig omega3 tilskudd, og det kan være på sin plass med et multivitamintilskudd de dagene du spiser dårlig.

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

Som Freddy sier, kan du kjøpe deg en gainer. Det er altså en blanding av karbohydrat- og proteinpulver. Det du også kan gjøre er å kjøpe et rent karbohydratpulver og proteinpulver hver for seg, da kan du lage det blandingsforholdet du vil. Og som han sier, skaff deg en kilde til omega-3, f.eks. tran eller selolje. Dette er bra for alt, men har ikke så mye med vektøkningen å gjøre egentlig. Du må spise mye, og jeg foreslår at du prøver å spise så mye mat du klarer før du eventuelt begynner med tilskudd, for det er nettopp det det er, tilskudd.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar:) Problemet er nok det at jeg ikke spiser så mye av en grunn, Veit ikke hvorfor, men føler ofte at jeg er mett, uten at jeg har spist så mye. Kan faktisk gå dager uten å spise nesten noe i det heletatt... Spiser skjeldent frokost, prøver å få i meg noe mat på skolen, og ikke alltid middag hjemme. Men prøver. Kveldsmat blir det dårlig med. Har tenkt å sette opp en tabell med "reminder" på moben, som sier at jeg må spise. Kanskje det funker som en "motivasjon" til å spise... Veit at det beste er å spise mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...