R1ncewind Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Når jeg høyreklikker på en auctioneer, begynner addonen automatisk å scanne hele AH (i bakgrunnen). Det vises ikke på noen annen måte enn at hvis jeg forlater auksjonariusen eller lukker AH vinduet, kommer det noen linjer med informasjon i chat boksen om hvor langt søket kom før jeg avbrøt. Ser på forum at det å scanne ah for mange ganger med denne addonen i løpet av for kort tid er uheldig for informasjonen jeg får tilbake. Noen som kan hjelpe meg? =) Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er en stoppknapp helt oppe til venstre i vinduet, type firkant, akkurat som på en CD-spiller. Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Den er trykt på flere ganger men allikevel får jeg scan results i chat. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er jo fordi den har startet. Den lister opp det den har klart å scanne før du stopper den. Jeg har ikke så mye erfaring med Auctioneer, men prøv å sjekk igjennom det som er av settings så kanskje du finner noe om autoscan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå