djmouse123 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg skal oppgradere min nye pc med nytt Hovedkort,prozessord og Sjermkort. Men jeg trenger hjelp til Sjermkort og Hovedkort?????????? Please Help ME Ps:::: Det skal være en spill pc og jeg skal bruke max 10 000 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 sett opp et forslag selv, så kan vi hjelpe deg med om du har gjort bra eller dårlige valg! AMD/Intel? Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 skal du ikke ha RAM? Jo lurt å komme med ønsker...som AMD eller intel maskin. PS: det heter "skjermkort" og "prosessor"... :wink: Lenke til kommentar
Jubilheia Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe term trenger ikke og mobbe han! Ja ønkser hadde vært noe! MEn hvis du kun skal oppgradere, 4 deler, ville jeg godt for Sapphire radeon 9800 PRO 256MB hehe, men det er jo du som bestemmer. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe term trenger ikke og mobbe han! Ja ønkser hadde vært noe! MEn hvis du kun skal oppgradere, 4 deler, ville jeg godt for Sapphire radeon 9800 PRO 256MB hehe, men det er jo du som bestemmer. Ønsker heter det *mobbe* :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå