Rosicky_Gunner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Denilson spilte som DM mot West Ham, Song spilte som CB pga Vermaelen sitt rødt kort. Endret 2. april 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Denilson spilte som DM mot West Ham, Song spilte som CB pga Vermaelen sitt rødt kort. Han spilte en omgang på sentral midtbane og en omgang som DM Men Denilson er uansett for spe som DM. Så det mot Birmingham hvor lett han ble dyttet av ballen, gang på gang. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, men han spilte veldig bra som DM mot WH, det er jo vanskelig å plutselig bytte rolle. Han spilte dårlig mot Birmingham ja. Song er en bedre DM enn Denny. For et år siden trodde de fleste at Song ikke var god nok for å spille som DM heller. Utrolig synd at Ramsey ikke får overta Fabregas-rollen nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg har en merkelig følelse av at Denilson kommer til å bli fantastisk neste sesong... Denne sesongen har han vært dårlig, men vist glimt av sitt potensial. Akkurat som Song og Diaby gjorde i fjor, og som Flamini gjorde før sin gjennombruddssesong. Endret 2. april 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) hva sier dere? er han under rated? http://www.youtube.com/watch?v=EbDyncbc2BA Endret 4. juni 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nja, vil ikke akkurat kalle ham underrated, da han ikke har overbevist de siste sesongene. Men han har utvilsomt potensial. God teknikk, jobber hardt, godt skudd og smarte pasninger. Når man ser hva Wenger har gjort med "middelmådigheter" som Diaby, Song og Flamini, så er det ikke utenkelig at Denilson virkelig slår til neste sesong. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Alle kan jo virke gode utifra en sånn video. Men personlig syntes jeg ikke han har vært god nok for Arsenal denne sesongen. Men jeg håper som sagt at han slår igjennom neste sesong slik song og diaby gjorde. Han er forsatt ung, og potensialet er der. Men, han bør trene styrken sin. Syntes han er for pinglete mot macho karene i PL. Endret 4. juni 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Enig med styrken. Denilson er helt middelmådig i PL, men i CL har han spilt veldig bra i år. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Håper Denilson får en god sesong nå i år og kanskje et "gjennombrudd" slik som Song og Diaby har hatt? Uansett syntes jeg han må øke på kvalitetene sine. Håper for guds skyld at han har trent mye styrke nå i sommer, så veik som han var kan han ikke forsette å være. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg tror absolutt at Denílson kan få sitt gjennombrudd neste sesong. Han er en intelligent spiller som er god til å stjele ballen. Solid back-up. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg tror absolutt at Denílson kan få sitt gjennombrudd neste sesong. Han er en intelligent spiller som er god til å stjele ballen. Solid back-up. Yes, Solid back - up. Ikke en spiller som skal starte 20 av kampene våre. En helt grei spiller, ikke noe mer. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Synes Denilson er god jeg, ikke verdensklasse kanskje, men en ung Gilberto Silva som ikke er sterk og god til å takle, men en vegg som er god til å bryte, noe som er viktig i et kontringslag. Når man ser på videoen over ser det jo ut som om Denilson skaffer oss 100 frispark per kamp Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3TRH36LzB_0 På 18 minutter slo han 47 pasninger og traff på 46 av dem. Sykt. Han er også en trussel med langskuddene sine. Jeg tror Denílson er an av spillerne som kommer til å få et gjennombrudd i år. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 i tillegg ser det ut som han har tilbrakt sommeren på styrkerommet. Virker mer macho nå syntes jeg Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han hadde passet bedre inn i en Liga uten så mye fysikk. Men jeg synes han er en fantastisk spiller uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han kunne kanskje blitt en hit Championship. Men i Premier League blir han dessverre for veik. Det hjelper heller ikke med feilpasning på feilpasning. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Arsenal har forresten ett nydelig samspill. Han løper forbi 3-4 spillere og det er 3-4 motstandere bak ballen. Det kan bli mye ut av det. Endret 18. september 2010 av Wendelinho Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han kunne kanskje blitt en hit Championship. Men i Premier League blir han dessverre for veik. Det hjelper heller ikke med feilpasning på feilpasning. Denílson er da en av de mest pasningssikre spillerne i ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Han kunne kanskje blitt en hit Championship. Men i Premier League blir han dessverre for veik. Det hjelper heller ikke med feilpasning på feilpasning. Denílson er da en av de mest pasningssikre spillerne i ligaen. Sant nok. Skrev det i frustrasjon etter gårsdagens kamp, hvor jeg noterte mange unødvendige feilpasninger fra Denilson. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Denilson på den videon sendte mesteparten sidelengs eller bakover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå