Christiαno Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nederlandsk, er mange like ord som Norsk og uttale. Ble litt sent.. Jeg synes nederlandsk høres ut som dansk, bare med masse gurglelyder i tillegg Men ja, det er sant at det er mange like ord, f. eks "alltijd" som overraskende nok betyr "alltid". Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nederlandsk, er mange like ord som Norsk og uttale. Ble litt sent.. Jeg synes nederlandsk høres ut som dansk, bare med masse gurglelyder i tillegg Men ja, det er sant at det er mange like ord, f. eks "alltijd" som overraskende nok betyr "alltid". Kanskje det bare er meg som synes det... kan Tysk relativt bra Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Esperanto er laget for at det skal være lett å lære seg og har minimalt av grammatiske regler. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 Uten tvil tysk. Russisk er ikke å anbefale Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Det enkleste språket å lære seg er jo selvsagt tysk! Svært enkelt å lære seg altså, med litt hardt arbeid. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 Hvordan går det med fransken, trådstarter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå