Tsjaizer Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) jeg har en benq 23,9" skjerm som jeg vil koble opp i mot en bærbar maskin. På skjermen kommer det opp "No signal detected" selv om kabelen står i. Noen som vet løsning på problemet? Edit: Har fått fikset det... driveren til skjermkortet var ikke installert skikkelig Endret 11. januar 2010 av Tsjaizer Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 jeg har en benq 23,9" skjerm som jeg vil koble opp i mot en bærbar maskin. På skjermen kommer det opp "No signal detected" selv om kabelen står i. Noen som vet løsning på problemet? antakelig er dette pga at du må gå inn på kontrollpanelet til skjermkortet ditt og sette opp at du skal ha "multiple displays". etter det kan det hende at du også må endre på standar display Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 jeg har en benq 23,9" skjerm som jeg vil koble opp i mot en bærbar maskin. På skjermen kommer det opp "No signal detected" selv om kabelen står i. Noen som vet løsning på problemet? antakelig er dette pga at du må gå inn på kontrollpanelet til skjermkortet ditt og sette opp at du skal ha "multiple displays". etter det kan det hende at du også må endre på standar display får fortsatt ikke kontakt, men takk Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har du aktivert ekstern skjerm via tastaturet (funksjonstast-kombinasjon avhengig av maskinmodell). Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Har du aktivert ekstern skjerm via tastaturet (funksjonstast-kombinasjon avhengig av maskinmodell). det funket ikke det heller...finnes det andre muligheter? bruker windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå