Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

møtt ei jente, men usikker på hva hun er ute etter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Altså jeg møtte ei jente i sommer som var ei vennine til en venn av meg. Vi har vel småflørtet litt i lengere tid, men det var først nå i jula vi endte opp med å ta det lengre. (sex)

Men siden da har hun liksom ikke tatt noe kontakt, jeg har sendt et par vanlige chit chat meldinger til henne, men hun svarer ikke. Vi skulle også møtes med en venn av oss i dag og spille litt biljard. Men da hadde hun dratt på noe annet, vet ikke hvordan jeg skal tolke det.

Jeg vurderte å sende hun en melding å spørre rett ut om det var bare enn en gangs greie mellom oss, eller om hun var gira på noe mer. Men ble usikker på om dette var noe god ide, da vi har mange felles venner og det hadde vært dumt å gjøre ting ukomfortabelt mellom oss. kanskje jeg bare burde la ting gå og se hva som skjer. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan virke som om det bare var en engangssak, siden hun ikke svarer deg.

Jenter tar som regel ikke så mye initiativ i utgangspunktet, men er det en interesse der så pleier de i hvert fall å svare når du tar initiativ.

Det kan også være andre grunner til at hun ikke har svart. Men det spørs også helt på hvor lang tid det er siden det ble stille.

Jeg ville ikke spurt henne rett ut om hva greia er, men heller se det an litt. Prøv å les kroppspråket hennes neste gang dere møtes, og se an litt hvordan hun er i forhold til deg når dere står face-to-face i stedet for å ta alle konklusjoner ut fra SMS og tlf.

Lenke til kommentar

Har du sendt mer enn én mld uten at hun har svart, så sender du ikke flere før hun sender deg en. La alt sammen ligge til hun kontakter deg.

Og skulle hun sende deg en mld, så ville jeg ikke svart to minutter senere. La henne vente litt, et par timer f.eks.

Dumt av deg å skulle mase på henne nå. Så ikke spør henne om det var en engangsgreie heller (som det virker som).

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...