Gjest medlem-140898 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, til sommern skal jeg og gutta reilse til Ayia Napa. Ja, fest, jenter og alt det er grunnen. Men jeg lurer på hvor det koster. Altså er det noe som kan gi meg link til det billigste flyreisen til Ayia Napa? Også vil vi velge e hotell som er nærheten av sentrumet, hvertfall 3 - stjernes. Er det noe som vet hvor mye det koster ovs, og har en link? Jeg lurer på også når i sommeren man burde reise ? Lenke til kommentar
MrWoman Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke for å være frekk, men dersom du faktisk ikke er istand til å finne dette ut selv uten hjelp fra forumet tror jeg ikke du og gutta er istand til å dra ned til Ayia Napa alene. Er ikke spesielt vanskelig å finne det ut. Sjekk finn.no, google og feks norwegian/sas siden sider for info om hotell og fly. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ayia Napa = Charter (i alle fall i høysesong) Kypros er heller ikke spesielt billig. Noe denne artikkelen er inne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå