Thorbørn Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei Vil gjerne vite hva dere synes om dette bildet.. har dempet kontrasten litt men ikke mer enn det.. noe jeg kunne gjort anderledes? Info; Kamera: Pentax K-7 lukker: 1/80 sek ISO : 200 zoom : 300mm f-stop: f/7.1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Høyere iso og raskere lukkertid sånn at det ble skarpt, kanskje.. Og legge ut i max 1280 pixler på lengste side her på forumet Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 med mindre støy ville dette bildet kunne blitt kult det men støyen ødelegger det helt i mine øyne. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) + Bra at det skaper mørk, dyster og samtidig litt tidløs stemning. Bra du fikk trikken i en sving slik at man så hele trikken. Trærne som rammer inn bildet av skinnene som trekker øynene inn i bildet. - Svart boks i forkant ble forstyrrende for meg. (bildet trenger forsåvidt noe som har noe med T-bane å gjøre i forgrunnen, men den svarte boksen; hadde likt den hvis den ikk hadde vært så mørk, den gir jo ganske kul effekt med snøen som ligger oppå ) I overkant mørkt og utydelig Endret 11. januar 2010 av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Godt motiv, flott lys og farger. Synes du har rammet toget fint inn. Det er en ganske visuelt sterkt i komposisjonen. Men lukkeren har vært åpen for lenge i forhold til å håndholde kameraet uten støtte. Du kunne nok med fordel ha brukt iso 800 og kanskje åpent blenderen til f/5.6 også. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde dette bildet vært så stort som retningslinjene sier ville jeg hatt en mye bedre bildeopplevelse Men jeg synest bilde var fint med tanke på "skjæring". Får frem mange detaljer som beriker bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå