Malvado Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du bør få testet skjermkortet først i en annen pc, det kan fortsatt være andre årsaker til blåskjermene som ikke er direkte pga skjermkortet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Orker ikke å prakke på kompiser at jeg skal bruke skjermkortet mitt hos de, da de kommer til å spørre som bare det om alt mulig rart. Litt spesielle karer de nærmeste vennene mine Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hadde samme problemet. Min løsning var og oppdatere bios på hovedkort. Høres rart ut, men etter jeg gjorde det fungerer det helt fint. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Det stemmer, jeg har nettop oppgradert BIOS. Får prøve å nedgradere biosen. Takk for tipset Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Innstalerte XP bare for å innstalere derfra, bare for og rpøve. Nå blir skjermen helt svart etter loadingscreenen til windows 7. What to do? Lenke til kommentar
lurifax666 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 No har eg fått det her problemet med et gtx 260.. hvordan løste du problemet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå