hennind Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hei, jeg har ikke lappen selv, men skal ha meg bil, er det noen her som vet om noen som henter biler? Mvh. Henning Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Familie og gode venner stiller ofte opp på slikt Lenke til kommentar
hennind Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 joda, men jeg er bare 16 år og de påstår att jeg ikke har plass, så de vil ikke hente Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva skal du med en bil du ikke får kjørt? Om tanken er å kjøpe en bil til øvelseskjøring som du skal bruke etterpå er det bedre å få lånt en hjemme. Det koster fort noen tusen på to år i årsavgift, forsikring, service etc. Da er det bedre å spare de pengene og kjøpe seg en bil som koster 20.000,- mer når du er gammel nok og får førerkort. Lenke til kommentar
hennind Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) får kjørt i massevis, bor på gård. men jeg vil ikke ha noen dyr bil, skal helst ha det så gammelt som mulig (er litt gammaldags av meg) men det er ikke for øvelseskjøring, er ett restaurerings objekt Endret 11. januar 2010 av hennind Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 får kjørt i massevis, bor på gård. men jeg vil ikke ha noen dyr bil, skal helst ha det så gammelt som mulig (er litt gammaldags av meg) men det er ikke for øvelseskjøring, er ett restaurerings objekt Da vil jeg si absolutt første bud er å bli enig med foreldre/familie om hvor du skal holde på og skru på denne, med andre ord finne en løsning på "har ikke plass"-argumentet.. Lenke til kommentar
hennind Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 de sier jeg ikke har plass, men jeg har det, har en stor møkkakjeller, så det er ikke noe problem, ellers så har jeg jo en stående i garasjen til bestemutter og bestefatter. men er det noen som vet om noen som henter/frakter biler? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hør med inntauingsfirmaer, viking, falken og lignende. Mulig de kan frakte for deg. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hør med inntauingsfirmaer, viking, falken og lignende. Mulig de kan frakte for deg. Er den kjørbar så kan en venn av meg gjøre det. Bor du langt unna oslo/ akershus? Lenke til kommentar
Castman Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bare betal du så kjører jeg den hjem til deg på henger Lenke til kommentar
djanrune Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) betaler du bensin og prøveskilter så gjør jeg det til deg. Eller kommer an på hvor du bor Hvor du bor? Endret 24. januar 2010 av djanrune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå