Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

henting av bil

hennind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du med en bil du ikke får kjørt? Om tanken er å kjøpe en bil til øvelseskjøring som du skal bruke etterpå er det bedre å få lånt en hjemme. Det koster fort noen tusen på to år i årsavgift, forsikring, service etc. Da er det bedre å spare de pengene og kjøpe seg en bil som koster 20.000,- mer når du er gammel nok og får førerkort.

Lenke til kommentar

får kjørt i massevis, bor på gård. men jeg vil ikke ha noen dyr bil, skal helst ha det så gammelt som mulig (er litt gammaldags av meg) men det er ikke for øvelseskjøring, er ett restaurerings objekt

Endret av hennind
Lenke til kommentar
får kjørt i massevis, bor på gård. men jeg vil ikke ha noen dyr bil, skal helst ha det så gammelt som mulig (er litt gammaldags av meg) men det er ikke for øvelseskjøring, er ett restaurerings objekt

Da vil jeg si absolutt første bud er å bli enig med foreldre/familie om hvor du skal holde på og skru på denne, med andre ord finne en løsning på "har ikke plass"-argumentet..

Lenke til kommentar

de sier jeg ikke har plass, men jeg har det, har en stor møkkakjeller, så det er ikke noe problem, ellers så har jeg jo en stående i garasjen til bestemutter og bestefatter.

men er det noen som vet om noen som henter/frakter biler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...