Dragonlove Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk denne mailen i dag, noen som har ett clue på hva som skjer? Du har blitt lagt til som bruker ved Gameroom.no - Nettbutikk for spillrelatert utstyr. av en administrator. > > Denne e-postmeldingen inneholder brukernavn og passordfor å logge på http://www.gameroom.no/ > > Brukernavn – *********** > Passord – ********** > > > Ikke svar på denne e-posten da den er automatisk opprettet og er kun ment som en informasjon. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Merkelig. Mulig det er en nettbutikk du har handlet på før, som har opprettet en ny butikk? Og ført over sin kundedatabase til den nye butikken? Uansett synst jeg dette var litt over kanten... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Sjekk orgnummer i brreg og se om det kan være no profilskifte eller eierskifte på en nettbutikk du har handlet på før. Edit: Etter litt egen snoking så finner jeg det mest sannsynlig at firmaet er Gran Holding, 983088341. -C- Endret 11. januar 2010 av ChristianW Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Sjekk orgnummer i brreg og se om det kan være no profilskifte eller eierskifte på en nettbutikk du har handlet på før. Edit: Etter litt egen snoking så finner jeg det mest sannsynlig at firmaet er Gran Holding, 983088341. -C- Ja jeg fant ut dette selv, men tror ikke jeg har handlet med dem før. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kom på å google "gamerom.no" (etter å ha sett denne liggende på mine innlegg) fant denne som kan virke interessant http://www.webforumet.no/forum/nettsider/5...-no-selges.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå