Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger romanse råd


Gjest Guest_fjortis_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_fjortis_*

jeg er gal etter en nydelig jente men hun har sakt at hun bare vill vere venner.

 

hvordan får jeg henne til å like meg ( er litt sjenert, så det er fint om det går på sms ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er gal etter en nydelig jente men hun har sakt at hun bare vill vere venner.

 

hvordan får jeg henne til å like meg ( er litt sjenert, så det er fint om det går på sms ;)

 

 

 

med mindre hun har kjæreste, så er det da ingen umulighet aeneas? Bra du ikke tar nei for ett nei!

IOI's?, KINO(eskaler!)?. Men det viktigste er jo så klart at det faktisk er kjemi mellom dere.

Men dette bør være en du tenker på titt og ofte, hvis du ikke gjør det, så er jeg enig med jenten. Regner med dette ikke er noe problem siden du er gal etter henne :p ...Hvis du ikke tror det går an å gjøre det jeg har beskrevet, så bør du heller prøve å få hun til å like deg. Du kan jo prøve å ta hun med på en ting hun liker(som venner) ;) , og ta det derfra. Hvis dette ikke går bra, så overlater jeg det til andre å veilede deg videre. Vil ikke dere PUA's si at ingenting er umulig?

Lenke til kommentar

Ingenting er umulig, men mye er vanskeligere enn andre ting. Jenter er også flinke til å si en ting, for å mene noe helt annet. Så selv om hun har sagt hun bare vil være venner, så trenger ikke det bety at hun bare vil være venner for alltid, men det kan bety at hun bare vil være venner akkurat nå.

Jeg vil råde deg til å lese en del om kroppspråk. Det er veldig mye du kan tyde ut fra hennes væremåte rundt deg, og ikke minst ut av øyekontakten deres

 

Men ut i fra gjestenavnet ditt, så er du vel ikke så langt oppi årene? Da er det ingen vits i å henge seg opp i den ene jenta og gå igjennom ild og vann for henne hvis hun allerede har sagt hun ikke er intressert. :)

 

Lykke til i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...