Stian84 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Legger ut et lite forsøk på et portrett av en kompis i SF! Selv ganske fornøyd men ønsker og høre hva folket syntes? Så fyrløs! Hmmm ser ut som om den reduserte er veldig blass, men ser bra ut når jeg åpner det? Ser det bedre ut når dere også åpner det? Endret 10. januar 2010 av Stian84 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er litt blasst ja. Ellers er det jo et kult bilde. Jeg ville ha sett den røyken litt bedre kanskje. Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Det er litt offsett og gamma i bildet så skal vœre litt! men langt fra den reduserte vœrsjonen.. Men takker for det! Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Veldig tøft! Herlige farger og likte den blassheten meget godt jeg! Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Takk takk.. ja det skal jo vœre litt,ser bra ut her hos meg. Men når jeg lastet opp så ble den reduserte veldig mye blassere en full size så ble litt usikker på om det skjedde en liten feil når jeg lastet opp..Men får vel bare satse på at dere ser det jeg ser i full sizen! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dette bildet likte jeg. Blassheten gir bildet et særpreg som her passer godt. Slik "offset" fungerer ofte bra i portretter. Bakgrunnen ser bra ut i lysforholdene. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 flott og beskrivende bilde.. liker "blassheten" på bildet da det gir et særpreg. Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tøft bilde! Har egentlig ikke noe bedre å komme med Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kult bilde ! (håper forøvrig at denne kommentaren automatisk nominerer meg til året BK kommentator om det blir noe av) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå tviler jeg egentlig på at jeg har den rette "erfaringen" for å gi kritikk, men kan jo ihverfall legge på min egen personlige mening. Syns bildet var knalltøft. Litt sånn, herlig, avslappet stemmning. Virker som en laid back type han der. Eneste jeg ville ha gjort annerledes var kanskje at et eventuelt belte, bukselinning hadde syntes, for å "fortsette" posituren hans helt ned, hvis du skjønner? OT på BK: fikk lyst på en sigarett selv faktisk... *tasser ut på terrassen og tenner meg en liten kreft pinne* Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Takker for alt som er av komentarer jeg vettu!! g@bb@ ganske så riktig, han er en ganske så laid back type! Forøverig var han bare der for og hjelpe til når vi skulle ta bildet av en annen kompis Så han er ikke dressa opp eller noe..hehe Her er forøverig den andre kompisen. Tror fortsatt jeg liker det første bildet her! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Takker for alt som er av komentarer jeg vettu!! g@bb@ ganske så riktig, han er en ganske så laid back type! Forøverig var han bare der for og hjelpe til når vi skulle ta bildet av en annen kompis Så han er ikke dressa opp eller noe..hehe Her er forøverig den andre kompisen. Tror fortsatt jeg liker det første bildet her! Var begge bra, ingen tvil om det ihvertfall Likte "helheten" på det første, men syns de små detaljene som klokka på nr to var genialt . Veldig bra bilder! Er fan av portrett så blir stjerne i boka fra meg Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Takk takk Rimelig fersk innen portrett så setter pris på tilbake mld`en så langt!! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 På nummer to så synes jeg ikke poseringen funker. Jeg blir bare sittende å tenke hvorfor i alle dager han gjør dette. Altså, strekker ut håret sitt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tipper han er litt furt fordi bilde nr 1 var bedre enn bildet av ham Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Stilig. Tenkte med en gang at dette lett kunne bli brukt som et platecover Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hehe godt mulig det!! Han hadde frie tøyler til og gjøre hva han selv ville så er ikke no pose jeg har bedt han om. Jeg trengte bare bilder av hardlight til en oppgave på skolen,men er ganske fornøyd med bildene sånn sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå