Chomonbabe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Eg og vil være med men eg må dessverre jobbe den 20 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er uheldig. Alltid hyggelig med nye forumfjes på treffene. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 V for president! Uanz. Jeg stemmer for various kostymer/masker og gå på butikken og handle øl og tacoingredienser. hmm.. tror de spørr om legg vist jeg har maske på meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Viss sjanse for det. Ser det for meg, drar frem legget og viser det. "Uh.. Kan du ta av masken?" -WHAT. Ser du ikke at det er meg? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) awww kan gjøre sånn som jeg gjorde i spill butikken en gang når jeg var en god del yngre: -Er du 16, da? -ikke helt, men jeg blir det etterpå.. (glapp det ut) *ekstrem latter fra begga bak kassen* -hah.. den der var så god at du skal helle får kjøpe det ^^ *hikste og tørke tårer fra øynene* Endret 14. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Faktisk, det hadde sparket rumpe om vi kunne ha utsatt treffet en uke... Jeg er rimelig pengelens for tiden. Men til aktiviteter, så synes ikke jeg det å ha på seg maske og handle varer i en butikk er så mye å hoppe i taket for Jeg kan heller desverre ikke komme på noe bedre i farten. Skal sove på det. God natt ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er med på å flytte treffet en uke for remi sin skyld, mest fordi han er veldig grei på å dele tyrkisk pepper. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) I concur. Vi kan flytte treffet en uke, men da må du love å ha med tyrkisk pepper. For ikke å snakke om at CamillaB kanskje får vært med da (se opp i tråden her). Spørsmålet da er hvor mange som kunne tenke seg å utsette treffet en uke? Endret 14. februar 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Etter denne til å følge er det fremdeles den tyvende som passer best. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) V for president! Uanz. Jeg stemmer for various kostymer/masker og gå på butikken og handle øl og tacoingredienser. hmm.. tror de spørr om legg vist jeg har maske på meg? Synes Eplefe sin idé var utrolig bra. Da blir det en tacokveld med litt ekstra phun i begynnelsen ;P Når det gjelder alkoholkjøp i masker kan jo bare den personen som betaler vise legg uoppfordret. Haha, vi kan teipe på en liten Guy Fawkes-maske over bildet til personen på kortet Ville vært episk. Ellers er jeg med å forskye en uke, vet jo strengt tatt ikke når treffet egentlig skulle være heller, bare kom valsende og ubedt inn i tråden EDIT: Tenkte denne sangen(spotify) var passende. Går egentlig litt imot mitt eget forslag om å løpe i undertøy da, men care. Endret 15. februar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Faktisk, det hadde sparket rumpe om vi kunne ha utsatt treffet en uke...Jeg er rimelig pengelens for tiden. Men til aktiviteter, så synes ikke jeg det å ha på seg maske og handle varer i en butikk er så mye å hoppe i taket for Jeg kan heller desverre ikke komme på noe bedre i farten. Skal sove på det. God natt ^^ Er det noe rart når du reiser jorden rundt uten mig? Gjøkke meg noe om vi utsetter. Rart da. Jeg fikser tråd når jeg kommer hjem etterpå. Kjøpe noe ting før jeg stikker til OCHLO Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er da færre som kan komme i ukene fremover...? Ref Doodle. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det var det jeg prøvde å hinte til. ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 hmm sant nok. Ser ut til at jeg får heit chick på besøk som skal bo her en uke. så en uke framover hadde vært digg <3 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Greit for meg. Var en på LAN en gang som fikk meld. av damen: "jeg vil ha sex med deg". Det var helt greit at han gikk. Og det passer fint for meg da også. tror jeg.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er med på å flytte treffet en uke for remi sin skyld I concur. Vi kan flytte treffet en uke Ellers er jeg med å forskye en uke Gjøkke meg noe om vi utsetter Greit for meg Aaawww Går jo ikke på forumtreff uten tyrkisk pepper! Vi trenger forresten mer brainstorming angående aktivitet. Jeg har egentlig lite lyst å ta på maske og handle mat. Men jeg har gjerne lyst å finne på noe litt spesielt. Skal komme med forslag hvis jeg kommer på noe ^^ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Seriøst, hva er det egentlig folk har imot å handle mat med maske på? Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg er i Riga denne helgen, men er om dere flytter det eller hva dere enn gjør, så er jeg kanskje med så lenge det ikke er denne helgen Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Denne helgen kan heller ikke jeg. Er vinterferie om 2 uker ca. da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå