Gå til innhold

Forumtreff: Bergen 2010, I [Oppdatert 19 Feb]

Riot™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? Me?

Du klarer jo å lage poll selv da Carl :p

Forresten så er det bare OP som kan sette opp poll da dette på gjøres på førsteposten.

Lykke til! ^^

Jeg har forresten ikke tid før ut i feb nå. Resten av Januar (hver bidige dag) er opptatt...

Lenke til kommentar

Det synes jeg nok. Og la det for all del ikke bli før om en tre uker. :p For om fem dager skal jeg til torturlegen å trekke en visdomstann til. Og da har jeg store planer om å dope meg ned på smertestillende de dagene det verker som verst (aka de fire første dagene og midten/slutten av uken etter).

Lenke til kommentar

Jeg har allerede forsøkt å drikke smerten vekk døgnet etter at jeg inntok to paraglinforte. Til tross for relativt rolig alkoholkonsum ble jeg ganske vekke. Tror ikke det er så lurt nei. Jeg orker ikke å gå i tre dager uten apraglin forte for å få det ut av systemet, bare for å få drukket en helg. Da tror jeg heller jeg dropper alkoholen hvis forumtreffet innetreffer innenfor mitt selvmedisinerings-prosjekt. :p

Lenke til kommentar

Men helt seriøst Paraglin Forte og alkohol er ingen god kombo. Og jeg tror jeg skal holde meg langt unna alkohol med mindre jeg har fått meg noen dagers pause fra den slags. Men jeg skal nok klare å være i festhumør på et eventuelt forumtreff selv om jeg ikke er godt bedrukken. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...