KvitKnekt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ohoo! Initiativ Carl! Me likes <3 Dato: 16/17 jan, hele feb. Klokkeslett: Fra 1800 og utover Oppmøte: Hvor som helst en buss stopper i nærheten av, eventuelt i gåavstand fra danmarksplass Aktivitet: Aking ned fløyfjellet, snøballkrig, Spise, Film Ellers så er jeg enig i at alder ikke spiller noen rolle så fremt vi ikke skal ut på byen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Damn, that rules out Dreams Showbar. :lol Neida, haehaehae. Vel, dere får hive på med folk mens jeg tar en arbeidsdag. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Aktivitet: Aking ned fløyfjellet, snøballkrig, Spise, Film[/b] Det hørtes usedvanlig gøy ut! Det går jo fremdels ann at folk kan gå på by'n og gjøre "voksenting" etterpå. Så fremt man ikke begynner så sent, da. Man er ikke voksen før man finner barnet i seg selv Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Denne gangen kunne jeg kanskje blitt med, men er altså bare 17 så om dere skal på byn må jeg stå over (noe som er helt greit, for all del ). Er ikke HELT god på sånne treff men det er jo en god mulighet til å forbedre sine social-skills. Synes dog det er best om noen jenter møter opp. Ikke at jeg er homofob eller har noe problem med gutter, men det gir rett og slett bedre stemning og slikt. Kommer litt an på aktiviteten også da. Ellers støtter jeg aking ned fløyfjellet! Vet ikke hvor lang tid det tar da. Kunne eventuelt gått flere ganger. Har heller ikke noen kjelke... :S Kan vel skaffe. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Flere tjeier? Hmm. Er det VIRKELIG ingen som så easteregget mitt i første post? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Flere tjeier? Hmm. Er det VIRKELIG ingen som så easteregget mitt i første post? Joda.. Sett er det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få noen utenforstående jenter med på dette uten å forklare grundig hva det går i. Vist jeg er med skal jeg se hvem jeg kan få til.. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Bare si at en nissen kommer. :santa: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Henrik er down. Får se nermere på når det passer seinere, men jeg er som alltid rimelig fleksibel(les: tilpasningsdyktig). Når det gjelder aktivitet har det ikke så altfor mye å si så lenge vi får med oss greie folk. Film er fett, men på et sosialt treff kan det etter min mening være noe upassende. Jeg klarer fortsatt ikke helt å se hva man skal gjøre på et fototreff, men om noen har et fett kamera kan vi jo mekke et hjemmelaget studio og få karl til å posere i latex. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Om du poserer i kjole ved siden av, så. Nei altså, fototreff om man har naicepraice damer/menn (joda, jenter og gutter også, men det setter en grense for bilder ) å ta bilder av, haehaehae. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om du poserer i kjole ved siden av, så. Nei altså, fototreff om man har naicepraice damer/menn (joda, jenter og gutter også, men det setter en grense for bilder ) å ta bilder av, haehaehae. Burgerking ansatte? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvor faen kom det fra? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Niceprice på burgerking? Eller er det en an kjede? Edit: Endret 12. januar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kunne jo også hatt treffet hjemme hos noen da, om noen hadde hus til låns... Men jeg ser ikke hvordan det ikke skal ende i film da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vi har da hatt forumtreff hjemme i huset/leiligheten de aller fleste forumtreffene uten at det har endt i film av den grunn. Som regel har det da gått i alkoholkonsum, generell sosialisering (aka preiking) og ikke minst noe matinntak av noe slag. Så å ha treff hjemme hos forumdeltakere er ikke noe problem så lenge folk ikke har noe imot å prate om løst og fast. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Når Snorre skriver "løst og fast", så mener han, løst og fast. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Du kan skrive meg på listen Endret 13. januar 2010 av jop91 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Done, og oppdatert første innlegg. @Snorre: Jo takk for det med designet. Så det ikke før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå