Gå til innhold

Forumtreff: Bergen 2010, I [Oppdatert 19 Feb]

Riot™

Anbefalte innlegg

Ohoo! Initiativ Carl! Me likes <3

Dato: 16/17 jan, hele feb.

Klokkeslett: Fra 1800 og utover

Oppmøte: Hvor som helst en buss stopper i nærheten av, eventuelt i gåavstand fra danmarksplass

Aktivitet: Aking ned fløyfjellet, snøballkrig, Spise, Film

Ellers så er jeg enig i at alder ikke spiller noen rolle så fremt vi ikke skal ut på byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aktivitet: Aking ned fløyfjellet, snøballkrig, Spise, Film[/b]

Det hørtes usedvanlig gøy ut! :D

Det går jo fremdels ann at folk kan gå på by'n og gjøre "voksenting" etterpå. Så fremt man ikke begynner så sent, da.

Man er ikke voksen før man finner barnet i seg selv ;)

Lenke til kommentar

Denne gangen kunne jeg kanskje blitt med, men er altså bare 17 så om dere skal på byn må jeg stå over (noe som er helt greit, for all del :)). Er ikke HELT god på sånne treff men det er jo en god mulighet til å forbedre sine social-skills. Synes dog det er best om noen jenter møter opp. Ikke at jeg er homofob eller har noe problem med gutter, men det gir rett og slett bedre stemning og slikt. Kommer litt an på aktiviteten også da.

Ellers støtter jeg aking ned fløyfjellet! Vet ikke hvor lang tid det tar da. Kunne eventuelt gått flere ganger. Har heller ikke noen kjelke... :S Kan vel skaffe.

Lenke til kommentar
Flere tjeier? Hmm. Er det VIRKELIG ingen som så easteregget mitt i første post? :hmm:

Joda.. Sett er det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få noen utenforstående jenter med på dette uten å forklare grundig hva det går i.

Vist jeg er med skal jeg se hvem jeg kan få til..

Lenke til kommentar

Henrik er down. Får se nermere på når det passer seinere, men jeg er som alltid rimelig fleksibel(les: tilpasningsdyktig). Når det gjelder aktivitet har det ikke så altfor mye å si så lenge vi får med oss greie folk. Film er fett, men på et sosialt treff kan det etter min mening være noe upassende.

Jeg klarer fortsatt ikke helt å se hva man skal gjøre på et fototreff, men om noen har et fett kamera kan vi jo mekke et hjemmelaget studio og få karl til å posere i latex.

Lenke til kommentar

Vi har da hatt forumtreff hjemme i huset/leiligheten de aller fleste forumtreffene uten at det har endt i film av den grunn. Som regel har det da gått i alkoholkonsum, generell sosialisering (aka preiking) og ikke minst noe matinntak av noe slag. Så å ha treff hjemme hos forumdeltakere er ikke noe problem så lenge folk ikke har noe imot å prate om løst og fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...