Riot™ Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er med. Klokkeslett, og hvem andre er med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Spørs om Nie er med. Har ikke hørt noe fra henne på en gooood stund. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skal på kino kl 21. Men Nie mente vi kunne møte kl 14. Det passer bra for min del det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nie rekker ikke den datoen, så hun uteblir. Kanskje ikke noe savn, har jo absolutt ingenting på bergenstreff å gjøre lenger/enda. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Skjer det noe med dette? Eventuelt noen som er med å ta en utepils i byen i åtte-tiden. Meg og en kamerat skal ta en utepils... Så er bare å slenge seg på for dem som er øltørst på en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nie rekker ikke den datoen, så hun uteblir. Kanskje ikke noe savn, har jo absolutt ingenting på bergenstreff å gjøre lenger/enda. Nok med baby og mann? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hadde det vært frisk baby og den slags, så skulle jeg heller klart det, men hun har vært syk en periode, så holdt meg hjemme til vi var sikre på at det var over. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvis noen kjeder seg, eller mangler planer for morgendagen, blir det grilling og sosialt samvær hos Ethram i morgen fra kl. 18.00! Der er alle velkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå