2ball_ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det er denne lørdagen, det Er ikke sikkert jeg kan o.0 Edit: Det er nå bekreftet at jeg ikke kan være med på lørdag. Med mindre det slutter kl. 18 kan jeg ikke være med. Vi har heller ikke aktivitet.. Så vist jeg var eneste under 18 blir det jo plutselig litt lettere å finne på noe random uansett Endret 25. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Mange som ikke kan? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg vet ikke om jeg gidder denne helgen. Helt kjørt etter uken. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg og Bloodlines tar nå turen. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg må nesten vurdere det. Spørs når vi begynner og slikt. Skal ut og handle i morgen ettermiddag en gang. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis det ikke blir avklart noe snart så stikker jeg heller til en venninne og vorser der, og så stikker på basstronomisk institutt etterpå. Giddyup peeps! Who's Bloodlines? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Vel, ser ut til at jeg må treffe dere etterpå. Har vært litt stress ang. jobb og greier (men alt løses ), og har et par i morgen, samt besøk. Men jeg skal fyre, dog.................... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Who's Bloodlines? Me! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 ^^ Stemmer på den klassiske varianten. Ut å spise - hjem til noen. Håper det blir noe av. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Bergen? =/ Kunne like godt vært i china for min del, sooo faar away Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Det gav intet mening. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Siden det er så lite aktivitet her, så stikker jeg og Ehtram på fridays , bare å joine Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Noen av oss må være hjemme å ha vondt i hodet en stund før vi går i bursdag besøk.. Craaaaap.. Edit: [opp]-knapp Endret 27. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, ble det noe treff på lørdag? Beklager at jeg ikke kunne komme. Brukte altfor mye penger på fredagen, og jeg må seriøst slutte å sløse så mye med pengene mine. De forsvinner på et blunk etter jeg får lønning! Slår aldri feil! Det, og at det ikke ble avtalt noe i tråden, gjorde at jeg heller slappet av hjemme med en film eller to sammen med de jeg bor hos. Btw, noen som har lyst å finne på noe i det fine været? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå blir jeg vel den sure outsideren, men helt alvorlig? Treffet var planlagt halvannen måned i forveien, og så er du blakk når det skal være. Det blir utsatt, du får lønning i mellomtiden, og så er du blakk igjen en uke etterpå? Når du visste at det skulle være forumtreff begge gangene? Viser i hvert fall prioriteringer. Jeg synes det blir for dumt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fullt klar over det. Og jeg kan ikke annet enn å beklage hvis det var min ubeslutsomhet som gjorde at det ikke ble bestemt noe oppmøtested eller aktivitet. Synes bare det er så synd at det er så lite prat om å treffes. Slik har det alltid vært. Kanskje det er jeg som bare er kravstor, men det hadde vært litt artigere om folk var litt mer ivrig i å få i gang et treff. Da jeg arrangerte treff følte jeg hele tiden at det var jeg som måtte ordne med stort sett alt. Lite avgjørelser ble tatt sammen. Veldig lite forslag kom inn. Det var rett og slett for lite diskusjon rundt treffet. Og ingenting ble avgjort denne gangen heller. Var det fordi Riot ikke hadde tid? Eller var det fordi andre medlemmer på forumet ikke tok initiativ til å få det gjennom selv om Riot ikke var her og bestemte? Og treffet var ikke planlagt halvannen måned i forveien. Hva var bestemt? Kun dato? Kun forslag om å ha treff startet for en og en halv måned siden. Er det bare slik at folk her ikke orker å planlegge så langt i forveien? At de ikke kan bestemme seg? At de heller vil treffes på impuls? (meg selv inkludert). Nå blir sikkert jeg den gamle grinebiteneren, og kanskje med god grunn da jeg sikkert ødela denne gangen, men jeg ante ikke hvor jeg skulle møte opp eller hva vi skulle finne på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg slenger inn ett forslag til dere, jeg, også skal jeg heller se om jeg får kommet meg opp til bergen en tid før flyttedatoen og vært med. Akvariet lørdag 10/4, der en stund, ut og spise sammen på peppes når akvariet stenger, og for dem som vil, byen etterpå, eventuelt nach hos noen som har god nok plass. Oppmøte utenfor akvariet klokken 14:00 for eksempel. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Høres ut som et bra forslag Jeg er med på den! Hadde vært å gå på byen etterpå, men det er kanskje noen under 18 som har lyst å bli med. Hvis ikke, tumbs up for byen ^^ Forhåpentligvis har det blitt litt varmere innen da også. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå blir sikkert jeg den gamle grinebiteneren, og kanskje med god grunn da jeg sikkert ødela denne gangen, men jeg ante ikke hvor jeg skulle møte opp eller hva vi skulle finne på. Jeg er helt enig i at vi alle(!) har vært for dårlig på engasjement. Jeg har aldri ment at DU har ødelagt, det var flere (de fleste?) som enten hadde lite penger eller lagt andre planer i mellomtiden - og "plutselig", noen dager før, så var det ingen som kunne. Greit nok at det er relativt få som viser interesse for Bergenstreffene, men når da i tillegg halvparten av de som faktisk sier at de ER interessert nedprioriterer det, så er det irriterende. Og jeg synes det er spesielt idiotisk når det kommer frem rett før, når enkelte av oss (Ethram og meg i hvert fall) faktisk hadde satt av kvelden til det. Vi får nesten prøve å finne ut hva som gjør at folk generelt ikke viser interesse. Planlegger vi for tidlig? For sent? For lite? For mye? Virker vi som har vært på treffene tidligere som "lukket", slik at nye føler at de blir outsidere? Er det for lite profilert, slik at folk rett og slett ikke vet om at det skal være treff? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 I mitt tilfelle hadde jeg også satt av kvelden, men grunnen til at jeg ikke ville var at ingenting ble skikkelig bestemt, og det virket som om mange hoppet av. Vi får prøve igjen 10. april Kanskje det hjelper å lage en facebook-gruppe? Men kanskje det blir litt "defeat the purpose"? Litt lettere der å invitere andre kjente og kanskje spre litt "budskapet" til flere enn kun de på diskusjon. Jeg vet ikke. Meningen med treffene er vel å bli kjent med de som bruker forumet (selv om jeg mest gjør det for å bli kjent med nye folk generelt sett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå