Gå til innhold

Forumtreff: Bergen 2010, I [Oppdatert 19 Feb]

Riot™

Anbefalte innlegg

forumtreffi.png

Det har seg slik at vi nå lever i 2010, for de som ikke visste det, og det er på tide med årets første forumtreff for oss kalde Bergensere. Jeg håper personlig at vi kan få treffene framover til å være like hyggelige som et par av de første vi hadde i fjor, og årene før. Totusenogti vil nok by på mer spennende ting enn tidligere, så jeg håper på rikelig med oppmøte! Derfor ber jeg dere si i fra til bekjente på forumet, eventuelt ta med dere ei eller to.

La oss begynne,

Dato: 27.2.10

Klokkeslett: 18.00

Oppmøte: Blå Stein

Aktivitet: ?

Alder spiller ingen rolle

-----------------

Påmeldte:

The one, and only, Riot: The Rioteer

Snorre

Soni1

2ball(s)

Garanti

WhiteKnight

jop91

Sitronsaft

Peppep

PS: Om dere tar med dere folk, si i fra til meg via PM slik at jeg vet det, og kan påføre +2 ved nicket ditt! Kan ikke tro det bare kommer 10, så lage planer for å være hjemme hos noen, så kommer det 40...

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må man selvsagt få vært med på.

Dato: 16.01, 23.01, 06.02

Klokkeslett: Når som helst

Oppmøte: Sjøfartsmonumentet? Eller, hvis selv Carl ikke vet hvor det er, er det vel best å ta det ved den blå steinen. :p

Aktivitet: Spise et ok sted, vors etterpå.

Edit: Liker banneret du har laget. Får et veldig profft preg over helle arrangementet. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Stemmer det. Den svære saken på enden av Torgalmenningen med alle disse sjøfarer-statuene på. ;)

Har dessverre ikke spise på noen av de afornevnte stedene, det til tross for at Brød og Vin ligger femti meter unna fakultet mitt.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Vel, B&V er perfekt mat for deg som student. Veldig billig mat og drikke (alkoholkonsum er nødvendig, hehe). Vi får se hvor vi ender opp.

Får vi stort nok oppmøte som tidligere Oslotreffene så skal jeg tvinge WhiteKnight til å holde tale med meg om året som har gått. Gjøre det til tradisjon for årene framover, hehehe...

Lenke til kommentar

Er en del Bergensere her, men vårt folkeslag må være den værste til å ville være med på noe som helst. Gjerne noen som ikke har interesse for det, eller ikke tør. Tingen er jo at man må hoppe i det! Er slik man har det gøy, eller hur?

Endret bittelitt på teksten over. Eller, jeg la til någet.

Lenke til kommentar

Sant det du sier. Jeg angrer hvertfall ikke på å ha blitt med. Fått noen unike opplevelser. Alt fra god gammeldags fyllevandring i fyllingsdalen til en pen sommerdag på Fløyen hvor humoren stort sett gikk i, "That's what she said".

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst å treffe noen av forumhorene, men det at jeg ikke fyller 18 før i august gjør det hele en del vanskeligere..

Tror jeg får holde meg i barken til den tid kommer :) ( :( )

Edit: jeg kan forresten være med i sommer. Da er det jo litt mer aktuelt å være ute og leske seg i solen med grilling. (Edit: og pils)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

I prinsipp, nei. Men vist noen vil ut på by'n kan ikke jeg være med og da vil det bli komplikasjoner av det. Jeg ønsker ikke å begrense mulighetene for morr og det vil jeg gjøre om jeg skal være med. Jeg personlig har ikke noen sperrer for å kose meg på by'n men store menn i dress med alvorlig uttrykk har ikke samme oppfatting. :wee:

Edit: Når det gjelder når folk har tid og slik mener jeg det fungerte veldig bra i forrige tråd. husker ikke hva siden het, men det var tilrettelagt for å enkelt sett opp en poll. Finner den sikkert i den forrige tråden :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Alder spiller ingen rolle

What she said.

Jeg er selvfølgelig med. Vi kan kanskje være hos meg igjen. Jeg bor i byn nå, så da slipper vi til og med å akkurat miste bussen til Fyllingen. ;)

2ball(s): Vi har jo ikke gått på byn noen av de tidligere gangene. Og det har i hvert fall ikke vært et savn for min del.

Lenke til kommentar

Men da må dere passe på en stakkars stril.. Sist jeg hørte hadde de fått "kronesautomat"..

Men, jada :) Jeg trenger ikke være med på å bestemme noe da det ikke er sikkert jeg kan være med. Men det går greit vist jeg henger meg på en dag eller to i forveien? Skal selvsagt følge med dersom det blir snakk om bestillinger/reservasjoner til noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...