South_Bridge Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg driver med spillutvikling for pc og xbox, prosjektet mitt har en arbeidslogg HER men det er ikke det jeg vil si. Jeg fikk en slik fin full HD skjerm til jul(pc skjerm, med vga,dvi-i og HDMI porter på). Jeg ønsker å koble til en gammel xbox som jeg har fått låne til denne skjermen. Men sånn uten videre går jo ikke dette da den gamle xboxen kun har sånn analog, ikke hdmi kabel. Noen som vet om noen adaptere eller noe jeg kan kjøpe? Nærmeste jeg har kommet er hos dealextreme med $7,28 for http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13188 . Noen som vet om noen norske butikker som fører slikt og som ikke skal ha en tusenlapp for det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Den kabelen du linker til er for utstyr som sender analogt signal ut via en HDMI-plugg og vil ikke virke til ditt formål. Har ikke TVen din composit, s-video, eller komponent-inngang ? Endret: Må lære meg å lese hele posten ... Det er mulig du kan kople til via VGA-inngangen. Ellers er det ikke mulig å få tak i en konverter for å gjøre om analoge bildesignaler til digitale til under 1000-lappen. Endret 10. januar 2010 av k-orm Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Xbox360 VGA kabel Jeg oppdaget den nå, men takker. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå