Gå til innhold

Twilight boka

*F*

Anbefalte innlegg

TS:

Hei

jeg leste den første boken av twilight, klarte ikke legge den fra meg. jeg brukte noen 3 dager på å lese den ut å kan ikkje vente til jeg får den neste. prblemet er at jeg er så missunelig på kjærligheten bella å edward har. jeg klarer ikke slutte å tenke på det. selv om det er en bok, det er det som gjør meg trist. det er en bok å jeg kommer aldri til å finne en slik type, bli så forelska..osv.. hun vil tilbringe vert øyeblikk med han og han med henne. det er umilig. dette gir meg deprisjon. selv om jeg elsker boka griner jeg meg iseng kver kveld nå. bare 5 dager da. og om dagen er jeg miserabel og klarer ikke konsentrere meg om annet. om jeg tener på det mens jeg spiser mister jeg matlusten og blir kvalmen. hva kan jeg jøre? jeg kommer uansett til og lese neste bok. dette er veldig uvanlig siden det bare er en bok og at jeg er 14 år--

Bruker1:
Spis lite og tren veldig mye.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

At folk i det hele tatt antyder at det muligens er et hannkjønn som har lest boka, kvalifiseres nesten i seg selv til et gullkorn.

edit: Forøvrig skal vel emnetittelen inneholde minst 3 ord.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
TS:
Hei

jeg leste den første boken av twilight, klarte ikke legge den fra meg. jeg brukte noen 3 dager på å lese den ut å kan ikkje vente til jeg får den neste. prblemet er at jeg er så missunelig på kjærligheten bella å edward har. jeg klarer ikke slutte å tenke på det. selv om det er en bok, det er det som gjør meg trist. det er en bok å jeg kommer aldri til å finne en slik type, bli så forelska..osv.. hun vil tilbringe vert øyeblikk med han og han med henne. det er umilig. dette gir meg deprisjon. selv om jeg elsker boka griner jeg meg iseng kver kveld nå. bare 5 dager da. og om dagen er jeg miserabel og klarer ikke konsentrere meg om annet. om jeg tener på det mens jeg spiser mister jeg matlusten og blir kvalmen. hva kan jeg jøre? jeg kommer uansett til og lese neste bok. dette er veldig uvanlig siden det bare er en bok og at jeg er 14 år--

Bruker1:
Spis lite og tren veldig mye.

Lenke til kommentar

Tok den med en gang (hvis dette var meningen);

Personen blir antatt å være hankjønn, som da får tips om å spise mindre, og trene mer for å bli mer attraktiv for å oppnå denne kjærligheten mellom Edward og Bella :)

Er godt mulig jeg tar feil og/eller at personen troller/blir trollet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...