Cyberfrog Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Enig. Lurer faktisk på om ikke LotR vil (fortsette å) eldes bedre enn Avatar. Generelt er det vel et problem med CG at slike visuelle effekter ikke er så holdbare (pardoksalt nok delvis fordi de stadig blir bedre). Til sammenligning finner man på filmer fra slutten av 70-tallet miniatyrarbeid (i samarbeid med lydbildet, og også andre spesialeffekter, som røyk, eksplosjoner osv.) som fortsatt duger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fellowship of the Ring: 8/10 Two Towers: 7/10 Return of the King: 7/10 De er gode filmer, men langt fra noen mesterverk. Og 11 Oscar til RotK var så absolutt ikke fortjent. Jeg leste boka lenge før filmene ble lagd, og jeg synes faktisk filmene er bedre. Boka ble for lang og kjedelig. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg så filmene for første gang på kinomaraton nå i høst (hadde ikke sett dem før fordi jeg ville prøve å lese bøkene først, men jeg kunne ikke gå glipp av den muligheten som et kinomaraton er). Ble veldig, veldig imponert! Mot slutten var jeg ganske trøtt, så jeg ble litt sløv i de scenene der det ikke var så mye action. Vil se dem igjen om ikke så lenge, de kan så absolutt bli klassikere for meg. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå