lysbryter Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg tenkte jeg skulle kjøle ned southbridgen på hovedkortet mitt litt. Siden det leveres uten noen kjøling overhodet, så er det vel nok om jeg finner ei gammel CPU-kjøleribbe (har ei tynn, lita ei fra en Pentium-75-prosessor), som jeg kutter opp i en passelig stor bit og klæsjer på med termisk lim. Men det er litt kjedelig å kjøpe termisk lim over nettet, siden porto og andre omkostninger jo vil mer enn doble prisen. Derfor lurer jeg på om noen vet om f.eks. Spaceworld eller noen andre butikkjeder fører termisk lim? (Jeg ser da bort fra f.eks. Kompletts butikker, som jo ikke er her i Lillehammer) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Vet det, utrolig kjipt at f.eks ikke microplex ikke tilbyr betaling med visa for å få ned fraktkostnadene... skulle bestille meg en tube med as3 fra dem, tuben kostet da 79 kroner....med frakt kom det hele på litt over to hundre kroner...endte opp med å kjøpe et par vifter i tillegg... Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Prøv å kjøp limet fra Hattaland eller en annen stor elektronikk grosist. Eventuelt kan du prøve å få kjøpt hos nermeste radiotv/elektronikk verksted, hvis det ikke er for langt borte. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 I verste fall kan du bruke vanlig goop og feste ribba med en liten dråpe lynlim i hvert hjørne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hvor bor du? det må vel være en databutikk eller elektro sjappe som selger slikt i nærheten? eller bor du i gokk? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 hvor bor du? det må vel være en databutikk eller elektro sjappe som selger slikt i nærheten? eller bor du i gokk? Jeg skrev i det første innlegget hvor jeg bor. Og det var nettopp om noen visste om forretninger som selger slike ting jeg spurte om... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vet det, utrolig kjipt at f.eks ikke microplex ikke tilbyr betaling med visa for å få ned fraktkostnadene... skulle bestille meg en tube med as3 fra dem, tuben kostet da 79 kroner....med frakt kom det hele på litt over to hundre kroner...endte opp med å kjøpe et par vifter i tillegg... Du har vel egentligt skrevet grunnen til at de velger å ikke tilbyr slikt :wink: Funket jo bra for å selge deg mer stæsj :smile: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 vel, jeg velger iafall en annen butikk!! så en løsning er kanskje ikke så dumt? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 netconnection tar jo forskuddsbetaling da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 og du får dem sikkert til å sende den tuba som vanlig brevpost eller no... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Det koster 93 kr i ekstrakostnader hos Netconnection, selv om du betaler på forskudd med VISA. 25 kr i ekspedisjonsgebyr, og 68 kr i frakt. Så dyr frakt var da voldsomt... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 netconnection er jo bedragere og svindlere anyways, det vet jo alle, så gi faen i de . men hvordan er det med 3dfxcool, noen som vet om de sender små ting som brevpost? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 netconnection er jo bedragere og svindlere anyways, det vet jo alle, så gi kjøss i de . Det vet ikke jeg... Har forsåvidt bare gode erfaringer med Netconnection, men har heller ikke brukt de så mye. Hvorfor er de svindlere? 3dfxcool hadde jeg glemt... skal sjekke de også. Jeg skulle dessuten gjerne hatt en NB-kjøler som er STILLE også... (Zalman passive northbridge cooler er for svak, har jeg lest, må ha aktiv kjøling) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Går jo an å ringe/sende mail og spørre 3dfxcool? forøvrig funker det fint å ha en dråpe lynlim i hvert hjørne av SB og kjølepasta i midten. Eneste du må passe på er å begrense mengden lynlim til det MINIMALE, ellers vil du få for stort mellomrom mellom ribba og chip'en. (Det gjorde jeg med NB på et gammelt K7T Turbo kort. Ble varmt gitt! :wink: ) Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 netconnection er jo bedragere og svindlere anyways, det vet jo alle, så gi kjøss i de . Det vet ikke jeg... Hvorfor er de svindlere? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4541&highlight= http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...hlight=splittet (følg alle linker i tråden for å finne mer stoff) ta ellers et søk rundtom i forumet for å finne mer stoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå