sneipen92 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sommern 2010 er jeg 18, og er keen på å dra ettellerannet sted som er billig. Nå har jeg begynt på billappen, som er tilbakestående dyrt, pluss at russeinnbetalingene begynner. Og siden jeg er på en "satsebuss" blir jo det også endel. Derfor vil vi dra et billigsted, tenker sånn bulgaria eller noe annet østeuropeisk hvor mat pils og sprit er billig. Noen anbefalinger ? Må jo være ved sjøen da ! Og muligheter for litt festing Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Og, hvordan er greia med restplasser? Helt ok for oss om vi avventer til 5 dager før avvreise og bestiller noe da. Er det smart med tanke på penger? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 www.restplass.no har du flaks kan du komme over noen virkelige gode tilbud. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Tusen takk !! Men det er ingen vits i å begynne å lete før utpå våren? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ser at de billige turene er enten før eller etter skoleferien, kommer det ofte bedre og billigere tilbud i skoleferien. Men når jeg ser de prisene så tenker jeg at vi likesågodt kan reise til Hellas da,og drikke billig ouzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå