Darth Invidia Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Så, skal spille en BF2 turnering om ca måneds tid, og driver å frisker opp gamle kunster, men jeg har et lite lagg problem. Jeg får ved gjevne mellomrom opp at jeg har problemer med connectionen min. Dette varer bare i 1sek max, men slikt kan ha mye å si i sånne spill. Mine specs: Win7 64bit 6gb ram i7 920 gtx 295 Jeg har oppdatert gpu driverene mine, jeg har prøvd å endre på instillinger, prøvd forskjellige kompabilitetsmoduser og å kjøre som admin. Jeg kjører ingen andre nettkrevende apps i bakgrunn, linjen min er 12/3 mbit... eneste jeg kan tenke meg er evt pga jeg kjører trådløst, men det har aldri vært et problem for meg før.. jeg har også forholdsvis lav ping (20-30 ish) LØST! Jeg ELSKER Windows 7!!! Jeg kjørte spillet første gang i kompabilitetsmodus for win xp, deretter for vista mens jeg opplevde lagg. Nå slo jeg av kompabilitesmodus all togheter. Nå er problemet borte Endret 12. januar 2010 av Darth Invidia Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Test med kabel, er det 100% da har vi funnet årsaken. Lenke til kommentar
Darth Invidia Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Test med kabel, er det 100% da har vi funnet årsaken. har ingen lang nok kabel tilgjengelig dessverre :S Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Test med kabel, er det 100% da har vi funnet årsaken. har ingen lang nok kabel tilgjengelig dessverre :S Hvis du kan låne av en kompis eller lignende? Uansett, har du prøvd med eldre skjermkort drivere? Hadde problem med de nyeste driverne på Battlefield 2 med mitt GTX 275. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå