Berro Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei Jeg har en Acer Aspire 6930, og bruker programmet Unlocker assistent (legger ved ikonet.) Jeg hadde en lite opprydding på pc'n min og skulle skifte navn på hoved mappa mi (der jeg har nesten alt av musikk,filer og bilde) denne mappe liggger på harddisk D. Da jeg skulle skifte navn fikk jeg beskjede om at dette ikke ville la seg gjøre på grunn av en fil, fikk navnet på filen men det husker jeg ikke og klarer heller ikke og finne igjen. Jeg åpnet Unlocker assistenten på mappa mi og da kom det opp hvilke fil som ikke ville at jeg skulle skifte navnet på mappa mi, jeg valgte og slette denne filen og derme så forsvant hele mapppa mi med alle filene mine i... Jeg finner mappene i papirkurven men, de er tomme. Jeg har prøvd og satt pc'n min tilbake i tid men det funker bare med hardisk C HJELP! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du kan forsøke med et Recovery program. Det finnes flere slike program, b.l.a annet Recuva. På nettsiden SnapFiles vil du finne flere Recovery programmer. PS: Jeg vil anbefale et Recovery program som ikke krever installasjon. Recuva - Portable eller Recuva - PortableU3 (Om du har minnepenn som støtter U3) DiskDigger PPS: Ikke lagre filene til samme medie/partisjon som de blir gjenopprettet fra. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg åpnet Unlocker assistenten på mappa mi og da kom det opp hvilke fil som ikke ville at jeg skulle skifte navnet på mappa mi, jeg valgte og slette denne filen og derme så forsvant hele mapppa mi med alle filene mine i... Utfra beskrivelsen din virker som om du har misforstått hvordan Unlocker fungerer ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå