Gå til innhold

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å bestille sleeves fra MDPC-X jeg også, det kunne blitt fint med en sleeva 24-pin forlenger, sammenlignet med den stygge u-sleeva jeg har nå... Men da må jeg i så fall skaffe meg en svart 24-pin hann-kontakt for at det skal se noe fint ut ;)

Gleder meg til neste oppdatering! :)

Lenke til kommentar

Hva kosta stripsene du kjøpte av chilled pc?

Du kan kjøpe 100 slike for 22kr hos Jula.

Og kjøpe ledningskanal på clas ohlson (den lange tynne for en kabel som kommer i 3 pack ) skjære opp til biter/ønsket lengde. den kan bruked for og henge kabler mer systematisk og usynlig på baksiden.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Aner ikke hva de koster, en pund elns. :p Uansett, bestilte dem mest for phun, men takk for tipset uansett, kan trenge noen flere sorte strips. :) Og en slik kabelkanal høres ikke helt dumt ut, har tenkt på noe slik, eller noen monteringplater for strips montert systematisk på baksiden. Kabinettet har dog noen store strips og fester til disse, for bedre kabelorganisering, men de er jo ikke systematisk plassert, så blir jo rot likevel der bak. :p

Lenke til kommentar

På jula har de i de fleste størelser med noen cm i mellom. Og dette er god kvalitet på stripsene. Jeg er ingen proff med dette men flere av løsningene fungerer veldig bra. Men det er alltid lurt og kjøpe slikt småtteri hos andre enn nettbutikkene som selger nesten samme typen for 100x hva det koster og lage dem. Husk ikke bare kjøp småstrips kjøp helst en pakke med noen på 15 cm og siden de kan bli nyttige når de andre er for korte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...