KKake Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Ja, jeg vet. Jeg vil ha tilbake kortet mitt. Btw, har fikset slik at spoilerene funker igjen. Teit at de ikke kan få til slikt ved en forumupdate. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja, jeg vet. Jeg vil ha tilbake kortet mitt. Du kan få det tilbake om jeg får pengene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Haha, neida. Skal nok få råd til nye komponenter snart jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Ny update ute! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Me like Digg pakke fra MDPC-X De hvite sleevsa er faktisk hvite Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, og det liker jeg. Var fin guide man også fikk på mail. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nice! Det er sant som du sier, det er en litt spesiell service man får fra Nils (sleeving fyr'n altså..) Hva skal sleeves med alt dette da? Jeg håper på 24pin? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg vurderer å bestille sleeves fra MDPC-X jeg også, det kunne blitt fint med en sleeva 24-pin forlenger, sammenlignet med den stygge u-sleeva jeg har nå... Men da må jeg i så fall skaffe meg en svart 24-pin hann-kontakt for at det skal se noe fint ut Gleder meg til neste oppdatering! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Likte de sleevsene skal bestille sleeves om ikke så lenge prosjektet begynner og bli bra nå stå på videre! Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Spoilerne virker ikke hos meg (bruker FF) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Prøv å endre skin Endret 24. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ah, tusen takk! Nå får jeg endelig nyte arbeidsloggene! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hva kosta stripsene du kjøpte av chilled pc? Du kan kjøpe 100 slike for 22kr hos Jula. Og kjøpe ledningskanal på clas ohlson (den lange tynne for en kabel som kommer i 3 pack ) skjære opp til biter/ønsket lengde. den kan bruked for og henge kabler mer systematisk og usynlig på baksiden. Endret 25. februar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Aner ikke hva de koster, en pund elns. Uansett, bestilte dem mest for phun, men takk for tipset uansett, kan trenge noen flere sorte strips. Og en slik kabelkanal høres ikke helt dumt ut, har tenkt på noe slik, eller noen monteringplater for strips montert systematisk på baksiden. Kabinettet har dog noen store strips og fester til disse, for bedre kabelorganisering, men de er jo ikke systematisk plassert, så blir jo rot likevel der bak. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 På jula har de i de fleste størelser med noen cm i mellom. Og dette er god kvalitet på stripsene. Jeg er ingen proff med dette men flere av løsningene fungerer veldig bra. Men det er alltid lurt og kjøpe slikt småtteri hos andre enn nettbutikkene som selger nesten samme typen for 100x hva det koster og lage dem. Husk ikke bare kjøp småstrips kjøp helst en pakke med noen på 15 cm og siden de kan bli nyttige når de andre er for korte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, er alltid greit med litt lange strips enn litt for korte. Men tror jeg da går for en pakke strips og noen monteringsplater. Tror jeg får organsiert kablene ganske så bra da. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 huff da kan man ikke kommentere her? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Er det ikke det du nettopp har gjort da? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Han postet i arbeidsloggen, men jeg tok å flyttet innlegget over til denne tråden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Aha, daså. Bra du rydder opp da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå