Geir Einar Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Var det jeg og tenkte først jeg så den men jeg har L225WS. liker dette prosjektet vi har nesten samme farge på kabinettet, bare at mitt er hvit inni og svart på utsiden gleder meg til og se mer av dette prosjektet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Nice! Prosjektet ditt virker ganske spennende det også. Men tør ikke å lakke selv jeg da. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hehe er skummelt første gangen men etter 6 kabinetter med lakking er det ikke så skummel lenger Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fin skjerm det der, men er det bare jeg som synes det er greit å ha Pivot skjerm? Er jo genialt da man surfer f.eks. diskusjon.no Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Føkk forumupgrade. -_- Spoilerene funker ikke lenger jo. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Føkk forumupgrade. -_- Spoilerene funker ikke lenger jo. Tror nok ikke du er den eneste som ikke liker forumupgrade Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Er litt blandede følser egentlig. Noe ting med upgraden liker jeg, men en del ting, sånn som med spoilerene er jo latterlig. De burde klart å få til skikkelige spoilers før upgraden, slik at bildene ikke bare forsvant. Tror jeg faktisk skal sette opp spoilerne på nytt jeg, ser ikke ut som om det blir fikset så. Men har noen gode nyheter også da, nemlig at jeg har bestilt litt stuff fra MDPC i dag. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er litt blandede følser egentlig. Noe ting med upgraden liker jeg, men en del ting, sånn som med spoilerene er jo latterlig. De burde klart å få til skikkelige spoilers før upgraden, slik at bildene ikke bare forsvant. Tror jeg faktisk skal sette opp spoilerne på nytt jeg, ser ikke ut som om det blir fikset så. Men har noen gode nyheter også da, nemlig at jeg har bestilt litt stuff fra MDPC i dag. "Sjæl ass" Bestilte 2 pakker, så jeg får 2 tegninger! Så det så Bestilte 2 så jeg slipper å betale moms. 2 x frakt er billigere en moms xD Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ja, da er det like greit med to pakker da. Gleder meg til tegningen. Fikk også med 50 cm av den største sleevingen og litt heatshrink for free, så jeg slipper å sleeve hele ATX-kabelen. Digger MDPC! Endret 19. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, da er det like greit med to pakker da. Gleder meg til tegningen. Fikk også med 50 cm av den største sleevingen og litt heatshrink for free, så jeg slipper å sleeve hele ATX-kabelen. Digger MDPC! Ja, utrolig hyggelig fyr Har sendt en del mail med han og bare digger han Veldig smarte de "Top secret guidene" Masse lærerikt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, skal prøve å følge den guiden så godt som mulig når jeg skal sleeve. Smarte greier! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, skal prøve å følge den guiden så godt som mulig når jeg skal sleeve. Smarte greier! Bestilte du med en sånn PIN remover? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Nope, gjorde ikke det. Så "gleder" meg til å bruke binders på ATX-en. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nope, gjorde ikke det. Så "gleder" meg til å bruke binders på ATX-en. Fulgte med sånn forlegner til skjermkortet mitt. Prøvde meg litt på den, men det gikk ikke. Skjønner ikke hvordan man får ut den pin'en. Så jeg bestilte med en sånn sak. Må du gjøre bindersen flat da eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Skal prøve meg på slik det er vist i denne guiden. Tipper prinsippet for å fjerne ATX og PCI-E er likt. Endret 19. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ogsen skjerm er det du har på det siste bildet? evt. link til who sales it? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Er en Acer V243HD som PS.no har tilbud på for tiden. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvordan er du fornøyd med den så langt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Har ikke akkurat fått testet den så mye egentlig, blitt mest surfing og to episoder av Criminal Minds, men hvertfall, det jeg har brukt den til har den klart med glans. Synes bildekvaliteten er god, men kunne med fordel hatt en enda høyere oppløsning. Får jo ikke prøvd den i spill siden jeg var så dum og solgte grafikkortet mitt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Stakkars deg Endret 21. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå