christhenoob Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 MDPC sleeving er KUN å anbefale! Bestilte selv sleeving derfra, et helt sleeving kit + 2x10m small svart sleeving, og 10m grønn sleeving. Jeg har sleevet en hel 24pin forlenger+2xpci-ex kabler, 1 laang sata-strømkabel ++ Det er fortsatt MASSE igjen! Tror ikke du må betale toll på sleevingen, jeg spurte han eieren om dette, og han sa at akkuratt dette her er toll-fritt. Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg å kjøpe en pin-remover derfra. Jobben blir lettere!! ellers, lykke til, håper du får et bra resultat, uansett hva slags sleeving du velger Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) MDPC sleeving er KUN å anbefale! Bestilte selv sleeving derfra, et helt sleeving kit + 2x10m small svart sleeving, og 10m grønn sleeving. Jeg har sleevet en hel 24pin forlenger+2xpci-ex kabler, 1 laang sata-strømkabel ++ Det er fortsatt MASSE igjen! Tror ikke du må betale toll på sleevingen, jeg spurte han eieren om dette, og han sa at akkuratt dette her er toll-fritt. Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg å kjøpe en pin-remover derfra. Jobben blir lettere!! ellers, lykke til, håper du får et bra resultat, uansett hva slags sleeving du velger Ja, bestiller når mamma kommer hjem jeg nå Nå har jeg hørt så mye bra om det. Det blir billigere å bestille sleev og tool hver for seg Alt samlet: 522,- Sleeving og tool med 25% moms og frakt uten tollgebyr(tollgebyr er vel på rundt 100,-) Hver for seg Pakke nr. 1: 249,- sleeving 2 x svart og 1 x rød med frakt(Slipper moms fordi varen koster under 200,-) Pakke nr. 2: 225,- tools med frakt(Slipper moms fordi varen koster under 200,-) 474 ,-totalt Endret 17. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Eller be dem markere det som en gave og du kan ha varer opptil til 1000 kr. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 MDPC sleeving er KUN å anbefale! Bestilte selv sleeving derfra, et helt sleeving kit + 2x10m small svart sleeving, og 10m grønn sleeving. Jeg har sleevet en hel 24pin forlenger+2xpci-ex kabler, 1 laang sata-strømkabel ++ Det er fortsatt MASSE igjen! Tror ikke du må betale toll på sleevingen, jeg spurte han eieren om dette, og han sa at akkuratt dette her er toll-fritt. Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg å kjøpe en pin-remover derfra. Jobben blir lettere!! ellers, lykke til, håper du får et bra resultat, uansett hva slags sleeving du velger Høres bra ut. Da bestiller jeg på fredag da! Hvor lang tid tok det før du fikk tingene btw? Durochris: Hva garantien på PSU-en min angår, så beskymrer jeg ikke nevneverdig. Antec er bra saker, så tviler på at PSU-en kneler med det første. Har planer om å bytte ut vifta inni den, og kanskje lakkere den hvit. Hva tror dere et bilverksted vil ta for å lakke den med pulverlakk? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Eller be dem markere det som en gave og du kan ha varer opptil til 1000 kr. Når jeg bestilte en del vifter og viftegrill på FrozenCPU markerte jeg den som gave, men måtte betale moms fordet. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I heten av denne MDPC-X diskusjonen kan jeg informere om at ordren jeg la inn der i går ca 21.00 nå har fått: Order Status: Shipped Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Nice! Bør ikke ta for lang tid fra Tyskland til Norge heller. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I heten av denne MDPC-X diskusjonen kan jeg informere om at ordren jeg la inn der i går ca 21.00 nå har fått: Order Status: Shipped Det er bra! Men så er jeg borte hele vinterferien Da har jeg noe å glede meg til etter vinterferien i hvertfall da Skal du bare lakke PSU? Fettern min er billakker tror jeg, hvis han ikke har sluttet med det. Han driver med motorsport. Kan høre med han Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Tenkte det bare blir å lakke PSU-en ja, resten av PC-en ser jo bra nok ut så. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tenkte det bare blir å lakke PSU-en ja, resten av PC-en ser jo bra nok ut så. Aha, så det nå. Husket fra forrige gang jeg sjekket at den var grå, men så så jeg at du har byttet Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Meget nice dette her! Jeg må sannsynligvis forlenge noen kabler til mitt eget prosjekt, og jeg har i den sannemheng to spørsmål: Finnes det kabler man kan bruke for å forlenge en SATA-kabel, mao lage en kabel selv fra scratch? Er det noen grense for hvor lang en slik kabel kan være? Endret 17. februar 2010 av Marius5051 Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) @Kongkake: Hvilke vifter er det du har tenkt til og installere? @Marius5051: Om jeg ikke tar helt feil er det vell max 1m? Sjekket på wiki Link Endret 17. februar 2010 av iver.no Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ah, ser man det! Jeg vet microplex selger en kabel SATA-kabel som er 45 cm, det er det lengste ferdigproduktet jeg har sett iallfall. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er vell litt vell OT, men http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=115256 Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Doh, jeg er ikke alltid like flink til å lete.. Men du har rett, dette er i grenseland av OT, det var kun denne MDPC-X samtalen som fristet meg til å spørre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Iver: Har tenkt til å bruke en Fractal Design-vifte på 80 mm i PSU-en. Marius: Takk! Går bare bra den OT-en din, bare hyggelig med litt aktivitet i tråden. Miniupdate btw! Endret 17. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Søt skjerm KK! Gratuler Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med 1,6" større skjerm Tror du du kan ta et bedre bilde av den gamle skjermen? Den ligner overraskende mye på min Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 LG Flatron W2242T? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg har LG L226WTQ, men toppen av skjermen din ligna en del på min Endret 17. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå