Gå til innhold

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

MDPC sleeving er KUN å anbefale!

Bestilte selv sleeving derfra, et helt sleeving kit + 2x10m small svart sleeving, og 10m grønn sleeving. Jeg har sleevet en hel 24pin forlenger+2xpci-ex kabler, 1 laang sata-strømkabel ++ Det er fortsatt MASSE igjen!

Tror ikke du må betale toll på sleevingen, jeg spurte han eieren om dette, og han sa at akkuratt dette her er toll-fritt.

Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg å kjøpe en pin-remover derfra. Jobben blir lettere!!

ellers, lykke til, håper du får et bra resultat, uansett hva slags sleeving du velger

Videoannonse
Annonse

Bestilte selv sleeving derfra, et helt sleeving kit + 2x10m small svart sleeving, og 10m grønn sleeving. Jeg har sleevet en hel 24pin forlenger+2xpci-ex kabler, 1 laang sata-strømkabel ++ Det er fortsatt MASSE igjen!

Tror ikke du må betale toll på sleevingen, jeg spurte han eieren om dette, og han sa at akkuratt dette her er toll-fritt.

Hvis du ikke har det allerede, så anbefaler jeg å kjøpe en pin-remover derfra. Jobben blir lettere!!

ellers, lykke til, håper du får et bra resultat, uansett hva slags sleeving du velger

Ja, bestiller når mamma kommer hjem jeg nå :D Nå har jeg hørt så mye bra om det.

Det blir billigere å bestille sleev og tool hver for seg ;)

Alt samlet:

522,- Sleeving og tool med 25% moms og frakt uten tollgebyr(tollgebyr er vel på rundt 100,-)

Hver for seg

Pakke nr. 1: 249,- sleeving 2 x svart og 1 x rød med frakt(Slipper moms fordi varen koster under 200,-)

Pakke nr. 2: 225,- tools med frakt(Slipper moms fordi varen koster under 200,-)

474 ,-totalt

Endret av Durochris

Høres bra ut. :) Da bestiller jeg på fredag da! Hvor lang tid tok det før du fikk tingene btw?

Durochris: Hva garantien på PSU-en min angår, så beskymrer jeg ikke nevneverdig. Antec er bra saker, så tviler på at PSU-en kneler med det første. Har planer om å bytte ut vifta inni den, og kanskje lakkere den hvit.

Hva tror dere et bilverksted vil ta for å lakke den med pulverlakk? :hmm:

I heten av denne MDPC-X diskusjonen kan jeg informere om at ordren jeg la inn der i går ca 21.00 nå har fått:

Order Status: Shipped :thumbs:

Det er bra! Men så er jeg borte hele vinterferien :( Da har jeg noe å glede meg til etter vinterferien i hvertfall da :D

Skal du bare lakke PSU? Fettern min er billakker tror jeg, hvis han ikke har sluttet med det. Han driver med motorsport. Kan høre med han ;)

Meget nice dette her!

Jeg må sannsynligvis forlenge noen kabler til mitt eget prosjekt, og jeg har i den sannemheng to spørsmål:

1. Finnes det kabler man kan bruke for å forlenge en SATA-kabel, mao lage en kabel selv fra scratch?
  2. Er det noen grense for hvor lang en slik kabel kan være?

Endret av Marius5051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...