KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Skal prøve å fikse sort skjermkort, sort RAM og sort hovedkort. Så blir det nok forhåpentligvis en sort CPU-kjøler også. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 nice nice! Mitt forslag til hovedkort+minne er: Evga X58 SLI LE - Det er et hovedkort som er helt svart, med noen få grå spor. Til minnet kan du kjøpe Arctic cooling RC, de fungerer bra som minnekjølere, og ser stilige ut! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nice, Evga X58 SLI LE er ett kult HK, og helt sort som sagt, men ved RAM har du flere valg, blandt annet OCZ sine i7 brikker, de er sorte, vet ikke om de fortsatt selges, ellers kan du bare fjerne de blå klistremerkene på Corsair Dominator brikkene, du har vel også noen RAM brikker fra GEIL som er svarte. Ellers har du jo ikke så mange sorte skjermkort da, VAPOR-X er helt sort (m/blå vinyl som lett fjernes), ellers må du ta ett vanlig skjermkort og lakkere dekselet sort eller hvitt Skal du ha X58 chipset? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hvordan mener dere jeg skal få plass til et Evga X58 SLI LE i kabinettet? Det er jo et ATX-kort ... Nei, tviler på X58-chipset, er litt AMD-fan jeg. Endret 16. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Liker AMD sjøl, men de har INGEN kule HK, alle korta er blå, gule og grønne. Si ifra om du finner ett kult. Ellers er det jo Evga X58 SLI Micro da Men det er jo svart/rødt OG det er X58 Men ja, tenkte ikke på at du hadde minikabinett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Dette kortet her kunne vært noe da. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nei, tviler på X58-chipset, er litt AMD-fan jeg. AMD Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kult det, men vil ikke det oransje være veldig fangende? Men ellers er det dritkult, Det meste av det oransje blir kanskje skjult av kjølere og kort/brikker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Men ellers er det dritkult, Det meste av det oransje blir kanskje skjult av kjølere og kort/brikker. As you said. Bare PCB-en er sort er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 På det hovedkortet kan du lett bytte ut den plast greia rundt prosessorplassen, så setter du inn 4 ram brikker og et skjermkort i det øverste sporet, så er det meste orange borte Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Update! Jau, da har jeg fått ordnet meg min første sponsor. Ikke av de største, men likevel, alle monner drar. Er nemlig min morfar som har bestemt seg for å sponse meg med 350,-. Nok til å dekke en del småting jeg trenger til kassa. Bestilte meg noe stuff fra FrozenCPU i sammenheng med sponsingen, og vil kjøpe noe fra MDPC-X før det meste jeg trenger til selve casemoden er i boks. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer med sponsor! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Awesome sponsing. Du overgår endel andre her på respektskalaen når du reklamerer for morfaren din! :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Alle sponsorer skal promoteres. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gleder meg til å se sleevingen fra MDPC-X Kjøper kanskje derfra jeg også. Dette blir så gøy å følge med på Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gratulerer med sponsor Bestilte selv noen saker fra MDPC-X nå nettopp. Kan du ta noen flere bilder av Antec P180 MINI Svart/Hvit ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Gratulerer med sponsor Bestilte selv noen saker fra MDPC-X nå nettopp. Kan du ta noen flere bilder av Antec P180 MINI Svart/Hvit ? har du bestilte sleeving? Vurderer å bestille det dere sleeving kitet., men vet ikke om det er nok... Her må det regnes EDIT: Regning done! I det kitet var det jo syk mye sleeving! Endret 16. februar 2010 av Durochris Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Durochris: Nice å høre. Iver.no: Fortell meg om hvordan sleevinga er når du får den. Får se om jeg tar noen flere bilder i kveld da. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Durochris: Ja, bestilte Sleeve SMALL. KongKake: Om det er ønskelig kan jeg kutte av en bit og gi til deg så du kan se på den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå