KKake Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Bruker bare en saks og en lighter når jeg sleever forløpig. Mister nok garantien på PSU når jeg går løs på den, men er verdt det. Da kommer jeg til å bruke varmepistol og binders litt hyppig. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ser veldig bra ut, men tok EVIG lang tid å laste inn alle bildene... Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er vell klar over at dette er et langtidsprosjekt, men KongKake hva med en oppdatering? :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Og Iver, det får du og alle dere andre som måtte følge med på prosjektet nå. Tid for prosjektets største update til nå! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Flott oppdatering! Men WTF? (Nederst i venstre hjørne :! Tør jeg foreslå at du kan bytte støvfilter-dekslene så de blir svarte? Jeg får vel nevne at det ser trist ut i kabinettet ditt uten skjermkortet mitt Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så sinsykt nydelig kabinettet ble Del 2 altså! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Oj, det var kjapt levert Ble tilogmed bra, det var en del støv der though, får meg til og tenke at jeg snart burde se etter støv i min kasse og ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Takk til alle tre. Enig i at det ble sinnsykt nydelig. 2B'1: Haha, så fort noen la merke til mitt lille Paint -stunt. Men tror jeg droppe å ha sort deksel foran støvfiltrene, litt mye arbeid for noe som sees sjeldent. Og ja, det ser trist ut uten skjermkort. Iver: Mye støv ja.. Du burde gjøre som jeg har tenkt til; tette igjen hullet i toppen og putte inn to vifter i fronten. Da blir det overtrykk i kabinettet og støvet har vanskeligere for å komme inn. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og ja, det ser trist ut uten skjermkort. Du kan kjøpe det tilbake for dobbel pris om du ønsker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Haha, nei, ellers takk. Blir nok et HD5770 på meg med månedene. Kanskje et HD5850 om jeg virkelig slår på stortromma. Må ha juice nok til Crysis 2, Ship Simulator 2010 og Silent Hunter 5. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 WoW De e bærre lækkert! Fy flate det ble nice! Nå blirre faen meg spennende å følge med videre Er det mye grovt arbeid igjen eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke så mye grovarbeid igjen nei. Mulig jeg fjerner det "krysset" som er i vifteåpningen i topp og viftenettingen bak. Også blir det jo plexi i toppen for å tette hullet da. Flott å høre at du også likte det da. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke mye grovarbeid igjen, det er kjekt, har du en deadline eller? Åsså har'u fått over 1000 views a gitt Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Åsså har'u fått over 1000 views a gitt Over 1000? Står 1000 blank hos meg hehe.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke deadline nei, tar det litt i rykk og napp. Selve kabinettet blir nok ferdig innen en månedes tid om jeg bestiller stuff fra ChilledPC snart, men selve prosjektet avsluttes ikke før hovedkort, CPU, RAM, skjermkort og harddisker er oppgradert. Også må jo alt ha en matchende farge. Kewlt med 1k views da! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Åsså har'u fått over 1000 views a gitt Over 1000? Står 1000 blank hos meg hehe.. Det er nok snakk om arbeidsloggen, ikke kommentartråden Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 OooooOoOOOoooOOOooojaaa daså Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det er jo tross alt ikke så spesielt med mange views i kommentartråden, det er jo egentlig ganske uvesentlig Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Er skuffendes få som har kommentert her ja. Bare kjernen av denne "generasjons" moddere. Ikke det at det gjør noe, men hadde vært hyggelig med flere her også. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synes det er litt få som driver med mods her på Diskusjon.no, burde fått inn mye flere folk her, synes det er litt rart med tanke på at Norge har ett ganske stort og utbredt gamer miljø. Er ikke morro og ha maskiner som yter bedre enn de ser ut Matchende farge på CPU, RAM, Skjermkort og HDD, de blir vel svarte de da eller? Eller CPU-kjøler er det vel mer snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå