Gå til innhold

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker prosjektet og er veldig spent på sluttresultatet.

Har fulgt med fra begynnelsen, og er like kos med hver update.

MEN, kan du væææresåkjempekjempekjempe snill å putte bildene i spoiler nå som du har begynt på side2?

Gjør det 1000x enklere å finne hvor jeg var sist, siden jeg bruker denne knappen: new_post.png

Hadde satt veldig pris på det :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott å høre at du følger med! :) Skal gjøre mitt beste for et knall resultat. ;)

Men angående spoilertags, så er jeg litt usikker. Er ikke noen fan av å bruke spoilertags i worklogen, men hvis flere ønsker at jeg bruker det, kanskje jeg endrer mening. :)

Lenke til kommentar

Den "stemninga" bildene skaper, er at når jeg vil gå til siste nyeste inlegg, tar diskusjon meg til det inlegget før alle bildene er loada ferdig, og når bildene begynner å loade, blir hele siden dytta nedover så jeg må scrolle en halv mil for å komme til det inlegget jeg skulle lese, og hvis jeg ikke helt husker hvilket jeg var på sist, sitter jeg der og scroller og ikke vet hvor nyeste inlegg er. Selve loadinga av alle bildene samtidig tar jo sin tid og(ja, de loades i spoiler og i know). :)

Men for all del, er jo din worklogg, har ikke så mye jeg skulle sagt, bare et lite ønske for å gjøre opplevelsen bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...