KKake Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 En liten update er ute! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ser bra ut! Men hva var det med den øverste skinna du ikke ble fornøyd med? Det er litt vanskelig å se at det det noe "feil" med den ut ifra det bildet. Hvor mange lag med lakk bruker du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Feilen med skinna er at den gamle fargen "skinner" i mellom. Lakket altså for få lag. Aner ikke hvor mange lag jeg har kjørt på med til nå jeg. Har glemt det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Liker prosjektet og er veldig spent på sluttresultatet. Har fulgt med fra begynnelsen, og er like kos med hver update. MEN, kan du væææresåkjempekjempekjempe snill å putte bildene i spoiler nå som du har begynt på side2? Gjør det 1000x enklere å finne hvor jeg var sist, siden jeg bruker denne knappen: Hadde satt veldig pris på det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Flott å høre at du følger med! Skal gjøre mitt beste for et knall resultat. Men angående spoilertags, så er jeg litt usikker. Er ikke noen fan av å bruke spoilertags i worklogen, men hvis flere ønsker at jeg bruker det, kanskje jeg endrer mening. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Jeg er heller ingen fan av spoilertags i arbeidslogger, det ødelegger stemninga bildene skaper Endret 10. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Den "stemninga" bildene skaper, er at når jeg vil gå til siste nyeste inlegg, tar diskusjon meg til det inlegget før alle bildene er loada ferdig, og når bildene begynner å loade, blir hele siden dytta nedover så jeg må scrolle en halv mil for å komme til det inlegget jeg skulle lese, og hvis jeg ikke helt husker hvilket jeg var på sist, sitter jeg der og scroller og ikke vet hvor nyeste inlegg er. Selve loadinga av alle bildene samtidig tar jo sin tid og(ja, de loades i spoiler og i know). Men for all del, er jo din worklogg, har ikke så mye jeg skulle sagt, bare et lite ønske for å gjøre opplevelsen bedre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 En ting du kan gjøre for å slippe å skrolle nedover når bildene er ferdig lastet er å trykke F5/refresh, da kommer du jo tilbake til det innlegget du opprinnelig ville se. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Okei, kan prøve det neste gang du lager en update! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Enda en ny update ute. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Takk, takk folkens! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Veldig bra arbeid på DVD-brenneren Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Gleder meg til å se hvordan tastaturet blir når du får montert det igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå