KKake Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Haha, teasere er tingen det. Ser frem til resultatet selv jeg. Foreløpig har jeg lakkert to PCI-slot-deksler, men tipper jeg tar å lakkerer et til, tilfelle jeg byttet til single-slot skjermkort. Tenker forresten jeg lakkerer PCI-festene til skjermkortet også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Da var laget med klarlakk på. Så jeg hadde gjort litt dårlig arbeid med den hvite lakken noen steder, men det var på plasser som uansett ikke synes, så alt i alt ble resultatet av den hvite lakken bra. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Burde du ikke krysse av for at du har skaffet nye vifter, i lista i førstepost? Eller skal du skaffe deg flere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Joda, tar det i morgen. Sitter paa en liten drittlaptop naa som ikke engang tillater norske bokstaver saa ... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Det så veldig mye bedre ut! Men har du tenkt å lakke strømforsyninga hvit også? Det tror jeg kunne blitt rått, i og med at det både skiller seg ut, og passer til resten av kabinettet Og i tillegg kan du jo kanskje vurdere å bytte ut power og/eller resetknappen med noen svarte knapper (f.eks. bytte mellom de to kabinettene du har) Endret 8. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Ja, ble seendes veldig bra ut nå synes jeg. Og angående PSU-en, så har jeg svart deg på det tidligere. Ja, den skal lakkes. EDIT: Ideen med knappene var ikke dum nei, skal ta det til betrakning. Endret 8. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Og angående PSU-en, så har jeg svart deg på det tidligere. Ja, den skal lakkes. Har du? Når da? Det kan jeg ikke huske Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 30. april. Meh: Tenker på PSU, PCI-slotdekseler, DVD-rom og tastatur. ;D Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hehe Sånn går det når man har mye annet å tenke på Endret 8. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Du er unnskyldt. Tenker jeg lakker PSU-en når sleever kablene på den. Må bare få fikset meg en reserve-PSU nå, noe som er vrient siden jeg mangler penger. Men hva skal neste ting jeg lakkerer bli? Tenkte muligens å lakke diverse plastdetaljer i kabinettet også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Har smått begynt å demontere DVD-brenneren nå. Tipper jeg kanskje starter smått med lakking i kveld eller i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Gleder meg til å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 En liten teaser fra hva dere kan vente dere i nær fremtid. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kan du laste opp bildet i høyere oppløsning sånn at jeg kan se hva CD-keyen til høyre er? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Med mindre du har Skate 3 til PS3 eller XBox 360 er den nok lite interessant. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Litt bad news folkes! Drev å lakket på DVD-brenneren i går, holdt på med siste laget lakk, da sprayboksen ble tom. Dum som jeg er, så kjøpte ikke jeg flere enn en boks når jeg var i gang, så sitter her uten noe annet enn klarlakk nå. Er også en stund til jeg får kommet meg til Europris, og den lokale malersjappa skal ha 120,-/boksen, så der gidder jeg ikke å gå. Så da blir det litt tid før jeg får lakket ferdig resten. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 haha jaja, vi får vente videre på update da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Ja. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå