Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Black 'n' White (Langtidsprosjekt) - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Haha, teasere er tingen det. :wee:

Ser frem til resultatet selv jeg. :) Foreløpig har jeg lakkert to PCI-slot-deksler, men tipper jeg tar å lakkerer et til, tilfelle jeg byttet til single-slot skjermkort. Tenker forresten jeg lakkerer PCI-festene til skjermkortet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var laget med klarlakk på. :) Så jeg hadde gjort litt dårlig arbeid med den hvite lakken noen steder, men det var på plasser som uansett ikke synes, så alt i alt ble resultatet av den hvite lakken bra.

Lenke til kommentar

Det så veldig mye bedre ut! thumbup.gif

Men har du tenkt å lakke strømforsyninga hvit også? Det tror jeg kunne blitt rått, i og med at det både skiller seg ut, og passer til resten av kabinettet ;)

Og i tillegg kan du jo kanskje vurdere å bytte ut power og/eller resetknappen med noen svarte knapper (f.eks. bytte mellom de to kabinettene du har)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Ja, ble seendes veldig bra ut nå synes jeg.

Og angående PSU-en, så har jeg svart deg på det tidligere. :p Ja, den skal lakkes. :)

EDIT: Ideen med knappene var ikke dum nei, skal ta det til betrakning. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Du er unnskyldt. :) Tenker jeg lakker PSU-en når sleever kablene på den. Må bare få fikset meg en reserve-PSU nå, noe som er vrient siden jeg mangler penger. :p

Men hva skal neste ting jeg lakkerer bli? Tenkte muligens å lakke diverse plastdetaljer i kabinettet også.

Lenke til kommentar

rageguy.jpg

Litt bad news folkes! Drev å lakket på DVD-brenneren i går, holdt på med siste laget lakk, da sprayboksen ble tom. Dum som jeg er, så kjøpte ikke jeg flere enn en boks når jeg var i gang, så sitter her uten noe annet enn klarlakk nå. :hm: Er også en stund til jeg får kommet meg til Europris, og den lokale malersjappa skal ha 120,-/boksen, så der gidder jeg ikke å gå. Så da blir det litt tid før jeg får lakket ferdig resten. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...