KKake Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg også. Vil ha mest mulig holdbar lakk. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Resultatet ble meget bra Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ble bra med nylakkert viftegrill! Hvilke andre ting planlegger du å lakkere? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hehe, takk, må si meg enig der. Men er spent på hvordan de andre tingene vil bli. En viftegrill er jo ganske lett å lakke så. Meh: Tenker på PSU, PCI-slotdekseler, DVD-rom og tastatur. ;D Endret 30. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Syns det var tøft med det hvite detaljene mot det svarte ! stå på videre ! sitter også og vurderer og lakke mitt g15 men da blir det i en helt annen farge en svart eller hvit Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lekker casemod du har her! Svart og kvitt kan faktisk bli meget stilig om det blir gjort skikkelig (noko det ser ut til at du gjer ). Stå på vidare! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Takker begge to! Skal stå på! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Har du vurdert å lakke skruene som befinner seg på baksiden av kabinettet, og dekslene som dekker til den nedre delen av kabinettets I/O-panel? (Det røde er bare for å framheve popnaglene som også kunne vært lakket) Endret 2. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Har tenkt på å lakke de skurene, eller kjøpe sorte skruer til å ha der ja. Popnaglene blir så og si umulig å lakkere. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Om du har en sjablong eller et ark med et passe stort hull kan du jo bruke den til å dekke til kabinettet rundt popnaglene. Jeg tror egentlig du kunne klart det om du prøvde Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Vil ikke ta sjansen på det. Driter jeg meg ut blir det dritstygt. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er ikke mye vits i å lakkere skruene, da lakken blir stygg med en gang du bruker et skrujern på dem. Det er iallfall min erfaring. Ellers veldig bra framgang på dette prosjektet! Følger med på dette Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Om det er fingerskruer som ikke trenger å sitte overdrevent godt kan det jo gå helt fint Endret 2. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Godt poeng. Men hvis man skal bestille slike kan man like greit bestille svarte, eventuelt hvite, om det finnes. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Marius: Ja, du sier noe dere. Har jo allerede en del sorte skruere liggende, og sorte tommelskruer koster ikke allverden. Flott å høre at du følger med da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Yeey! Gleder meg til å se hvordan det blir når du har montert de! Endret 5. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg også! Tipper jeg sprayer med klarlakk i morgen, så blir det nok update på lørdagen (skal mest sannsynlig bort på fredag så). Gjør ikke en like nøye jobb som deg, spesielt ikke på slike småting. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du har stjålet min måte å få folk intereserte på Nemlig med små "teasere" Neida Ser bra ut, gleder meg virkelig til å så resten av bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå