KKake Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Vel, en liten update (nr. 11) er ute. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg gadd å lese igjennom Ser frem til mer casemodding og casebygging fra deg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Nice! Til begge deler. Er slike kommentarer som gir meg lyst til å fortsette! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Update 12 er ute, med sleeving av diverse SATA-kabler! Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nice, flaks du fik låne onkels varme pistol Ellers hade det ikke gått bra med en vanlig ligther. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nei, eller, den sorte krympeplasten hadde nok gok bra, men den hvite svir seg for lett. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Flott uppdate, du setter standarden for langtidsprosjekter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Iver: Takk. ArilC: Hehe, den er nice ja. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Sorte og hvite uten lys. Jeg så du nevnte noe om vifter på en annen kommentartråd, så jeg tenkte det var like greit å svare her. Jeg kan anbefale deg disse. Jeg har brukt Nexus tidligere, og jeg vil si at det er så og si like gode som Noctua. Mamoz, som fører begge disse merkene, hvor Nexus er ansett som det litt rimeligere valget og Noctua som high-end er enige på det punktet, men deres mening er kanskje noe partisk Men uansett, disse viftene må jo være perfekte for ditt prosjekt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ja, greit du flyttet diskusjonen over hit. Har faktisk vurdert de viftene, og om de er nestne like gode som Noctua som du sier, så tror jeg nok at jeg går for dem altså! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 En ny update er ute! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Meget bra! Meget imponerende at du er så rast ute med oppdateringer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Jau.. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i billig, matt, hvit lakk? Tror jeg skal lakkere PSU, DVD-brenner, PCI-kovre og viftegrill i hvitt. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Europris har mye forskjellig til 39.90,- pr boks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Aha, får ta meg en tur ned dit i påsken da! Takk for tips! Også oppfordrer jeg alle som er innom tråden til å legge igjen en kommentar! Hallo folkens, denne delen er av forumet er jo halvdød for tiden! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ny update er ute! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Begynner og ta form dette nå Hva er planene framover? uansett så på videre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Takker. Planene fremover er å få sleevet PSU-en og diverse modulære kabler, lakkere PSU-en, PCI-dekslene, DVD-brenneren og I/O-panelet hvitt, få fikset noen Fractal Design og/eller Nexus -vifter, fikse plexiglass til "taket", muligens bytte ut kabinettføttene og skaffe hardwaren. Hardware blir mest sannsynligvis innkjøpt til høsten da. Mulig jeg vil eksperimentere med vannkjøling da også. Frister også å putte på et sidevindu, som jeg skrev i updaten. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg visste ikke at du var så geek Kong Kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå