thoerl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hei hei. jeg har bursdag i dag, og noen venner hadde tenkt å sende melding til meg på facebook, men det klarte de ikke siden de ikke kunne finne/skrive på den. jeg kunne gjerne tenkt meg å ha veggen framme. jeg har sett på innstillinger å sånt men jeg finner ikke ut av noen ting. kan noen hjelpe meg å få den tilbake? takker for svar. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Antar det er innstillinger -> personvernsinnstillinger -> profilinformasjon -> "Tillat venner å skrive på veggen min" som ikke er huket av, sjekk det. Gratulerer med dagen forresten. Endret 10. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
thoerl Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 takker:D no strømmet det inn gratilasjoner Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer med dagen name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå