celidog Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei. Jeg har hatt LG GW520 i snart én måned. Og er veldig fornøyd. Men idag så oppsto det ett problem. Jeg kan ikke sende, eller åpne meldinger. Jeg kan åpne gamle meldinger, men ikke nylige. Jeg kan ringe folk. -Jeg har prøvd å slette meldinger -Jeg tror ikke jeg har tullet med instillinger Jeg har prøvd å tilbake stille instillinger, men det spør om Låskode. Noe jeg ikke vet hva er. Håper jeg finner ut av dette kjappest mulig. Takk, Lenke til kommentar
bloga Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei. Jeg har hatt LG GW520 i snart én måned. Og er veldig fornøyd. Men idag så oppsto det ett problem. Jeg kan ikke sende, eller åpne meldinger. Jeg kan åpne gamle meldinger, men ikke nylige. Jeg kan ringe folk. -Jeg har prøvd å slette meldinger -Jeg tror ikke jeg har tullet med instillinger Jeg har prøvd å tilbake stille instillinger, men det spør om Låskode. Noe jeg ikke vet hva er. Håper jeg finner ut av dette kjappest mulig. Takk, 1) Bytt simkort ...(dette vil fungere hvis ditt kort er gammelt..) 2) Oppdater software Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå