grunder Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Lurer litt på hvordan man skal komme i kontakt med investorer. Jeg har sammen med 2 til utviklet noen tjenester som er klare for å lanseres. Vi har kjørt tester mot bedrifter og andre med veldig gode resultater. Nå trenger vi penger til videre drift, markedsføring og videreutvikling.... Problemet er nå at vi ikke har peiling på hvordan vi skal komme i kontakt med investor.. Noen som har erfaring å dele?? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 FirstTuesday må da vel være perfekt til dette? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Innovasjon Norge kan være en mulighet for å få litt støtte. Selv om jeg tviler på at de vil gi penger til IT-prosjekter så er det verdt forsøket. Lenke til kommentar
grunder Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Innovasjon Norge kan være en mulighet for å få litt støtte. Selv om jeg tviler på at de vil gi penger til IT-prosjekter så er det verdt forsøket. Innovasjon Norge har vi vært i møte med.. Makan til arrogante folk har jeg ikke vært borti før. Men uansett, de støttet som du nevnte ikke IT.. Lenke til kommentar
grunder Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 FirstTuesday må da vel være perfekt til dette? Takk takk Skal gå inn å kikke litt jeg.. Lenke til kommentar
DCG Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Innovasjon Norge kan være en mulighet for å få litt støtte. Selv om jeg tviler på at de vil gi penger til IT-prosjekter så er det verdt forsøket. Innovasjon Norge har vi vært i møte med.. Makan til arrogante folk har jeg ikke vært borti før. Men uansett, de støttet som du nevnte ikke IT.. Jeg er ganske sikker på at om du får blandet fjøs og/eller landbruk inn i prosjektet så får du nok støtte Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.bedin.no/cwobjekter/finansiering_hovedside.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå