Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Rekkefølgen er ikke den samme hver gang vil jeg tro, først får du nok et par kjøretimer for å se hvor god du er til å kjøre bil. Hvis du har øvelseskjørt mye og føler deg trygg i trafikken tar det ikke så mange kjøretimer før du får oppkjøriing. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 er ikke fylt 18 enda fyller 18 når det er slutten av neste vinter. så litt lenge til oppkjøring, jeg tenkte å øvlese kjøre så mye jeg kan i vår/sommer, og ta noen kjøretimer på slutten av sommeren og langkjøringen og glatt kjøringen, og teorien blir da i høsten det går an vel? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så det er så lenge til ja, er ikke noe å stresse med, øvelseskjør mye med foreldre eller andre som du kan kjøre med, blir både billigere og tryggere Lenke til kommentar
Biler Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ok folk stresser meg å sier at man ikke tar bil lappen på 1 måned, men det tar 1 år sirka, du det og det og masse piss men ok skal begynne og øvelse kjøre med foreldre etter vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå