Gå til innhold

Noen som kunne tenke seg å skrive tutorials?

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!

Har lenge ønsket å lage en side hvor det er lett å finne gode, velskrevne tutorials (guider) for php. Nå har jeg endelig gjort noe med det, og laget en webside for nettopp dette.

Nå trenger jeg flere "forfattere" som ønsker å hjelpe til med å skrive enkle, men gode tutorials på engelsk for andre som ønsker å lære seg php.

Ønsker ikke å røpe for mye om websiden før vi har kommet ordentlig igang, men dersom noen ønsker å vite mer og synes at dette kan virke interessant er det bare å sende meg en PM!

PS:

I oppstartsfasen har jeg ikke mulighet for å betale noen. Dette blir isåfall frivillig arbeid for de som synes det kan være artig å vise andre hvilke kunnskaper man har innenfor temaet.

Takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes utrolig mange andre PHP-tutorials fra før av på nettet. Hva er annerledes med denne?

Vel, det samme tenker jeg. Årsaken til at jeg ønsker å starte en helt ny webside, er fordi jeg personlig mener at mange websider som tilbyr slike tutorials ofte er uoversiktlige og at det til en viss grad kan være vanskelig å finne frem til akkurat den ene tutorialen man leter etter. Målet mitt er å gjøre det så lett som mulig å finne frem til det man leter etter ved å lage en så oversiktlig side som mulig, gjerne med innspill fra flere slik at man kan tilfredsstille flest mulige behov.

Det er mulig at idéen min er noe vag, men jeg ønsker ihvertfall å forsøke for å se om det er mulig å få til.

Lenke til kommentar

Om det kun er organiseringen av innholdet du ikke liker så synes eg du heller bør jobbe MED noen som har laget tilsvarende tjeneste, ikke MOT dem. PHP turtorials finnes det hundrevis av for hvert enkelt emne, GODE PHP turtorials er det værre med, og likeens med gode forfattere.

Mitt forslag er derfor at i stede for å lage, nok en, turtorial side hvor alle turtorials blir skrevet fra bunn av, så samarbeider du heller med noen som allerede har turtorials med å lage en bedre organisering/indeksering. De gode sidene trenger trafikk/lesere for å vokse og bli bedre, du ønsker å organisere de bedre.

Ikke trenger du å måtte forholde deg til kun en turtorial kilde heller, men du kan ta det beste fra den ene og det beste fra den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...