Ole12 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei. Skal kjøpe meg flatskjerm tv Og trenger litt hjelp til "den rette" Bestemte meg får å kjøpe LG 42LH4000, før jeg kom over dette tilbudet fra netshop: 50" Plasma Klarer da ikke heilt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Jeg bruker hovedsaklig tv'n til PS3 og film (blu-ray/DVD), men også litte grann vanlig tvprogram. Går så fryktelig mye dritt på tv så da går det mest i baywatch, family guy og simpson. Kobler også PC'n til TV'n for å se film og spille. Pris: max 7000kr Ser folk spør mye om lys og sånt i rommet, så er alltid vinduene trukket forran, og tv'n står forran vinduet så er ikke mye lys som slipper til tvet. Håper på kjapt svar da jeg helst vil bestille i kveld. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Personlig ville jeg tatt 50", ekstremt billig, sitter med nesten samme TV selv til samme formål. Eneste som er irriterende med plasma er at det forsatt er midlertidlig innbrenning, så må omtrent kjøre hvitvasking av TVen etter man har sett en film eller spilt litt. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 har søkt rundt på nettet og finner ingen ting om 50" tv'n, eneste butikken jeg finner som selger den er Netshop. FInner ingen tester eller noen ting. Ser at både komplett og datakjedet har solgt disse, men ikke nå lengre og kosta opp mot 10-15000kr så er usikker på om det er noe bra. Finner ikke tv'n igjen hos Samsung's hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå