echo221 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Mamma's datamaskin har en XP2000+ som er oppe i 78 Grader Celsius.. Burde vi skifte da eller er det normalt for en XP2000+ ? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Mamma's datamaskin har en XP2000+ som er oppe i 78 Grader Celsius.. Burde vi skifte da eller er det normalt for en XP2000+ ? Hørtes litt mye ut, men hvor leser du av denne målingen? & hva er det du tenker på å skifte, kjøling?! Hva har du fra før? Bruker du goop el.? Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Hmm, Motherboard Monitor brukte jeg. Hakke peiling på om hva som blir brukt nå... Lenke til kommentar
EGGE Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Min kjører på 49 i dette øyeblikk, men hender seg den er oppimot 60. Tror ikke temp bør ligge mye over 60-tallet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Om du kjører på 78 grader over lengre tid vil mest sannsynlig levetiden på cpu bli betydelig lavere... (Noen mnd?) Du bør ikke ha cpu temp over 60-65 grader over lengre tid... Om du har kjølepasta på, så bør du sjekke om vifta er plassert riktig... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Sjekk tempen i BIOS!! Da får du vite litt mer nøyaktig. Og oppdater BIOS. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 eller, last ned aida32, det er et veldig greitt program Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Er det en XP2000+ med Palomino eller TB -kjerne? Uansett vel høy temp. har du prøvd å kjøre med åpent kabinett? Da vil du får svar om det kun trenger kabinettvifter. Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Er det en XP2000+ med Palomino eller TB -kjerne? Uansett vel høy temp. har du prøvd å kjøre med åpent kabinett? Da vil du får svar om det kun trenger kabinettvifter. Palomino.. Dette er mora min sin datamaskin så jeg får ikke gjort så mye med den. Untatt at jeg prøver å overtale henne til at jeg kan sette inn noen vifter, men allikavel med sånn stygt Pacard Bell drit helvete maskin er det ikke noe lufte greie foran noe som gjør det vanskelig å få frisk luft der.. Men skal se på datamaskinen hennes når hun er på jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå