ZoDz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Okey, en kort serie med bilder jeg tok igår. Håper dere liker dem. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Liker det siste best; men det første var også pent, eller ihvertfall halve bildet var pent; liker siden med ribbeina, men tror det kunne blitt bedre om du gjorde noe med den andre hånda også. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 I mangel på tid vil jeg bare bemerke at det siste bildet ikke er helt svart. Bakgrunnen altså. Kan se bølgene av teppet, eller hva det nå er. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ah ser det nå, påtide med en rekalibrering ja. Ja cruel, er enig der. Endret 10. januar 2010 av ZoDz Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Liker de to siste bildene best da du faktisk ser armene hennes på de. Bedre att en hånd forsvinner bak hode enn helt ut av bilde i mine øyne. Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jeg liker bildene.. glad i denne typen kompsisjoner.. (kan vi få exif?)) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 fin serie, like det meste med bildene.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Liker godt det siste av de. Eneste jeg kan ha å utsette på det er skyggen på høyre bryst, som nesten får det til å se litt missdannet ut. Ellers var det flotte bilder av en vakker kvinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå