dronjom Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Så altså, la ikea klikke på denne tråden, så blir det fun fun.. Får se hvor mange som klikker feil. Dette er vel heller "ligne på en annen tråd, haha"-tråden, men ikea får ha sin plass! Ikea er bra ikea er topp, ikea.. ingen ting rimer på ikea, så da får diktstunden ta seg en bolle eller en med kjøtt på. Men altså. Hvor mange ganger har dere vært på ikea og hvor mange kjøttboller har dere spist der? Ikke lyv eller herm! jeg begynner: 3 ganger, spist 10 kjøttboller Endret 10. januar 2010 av dronjom Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg forstod ikke et pipp av hva denne tråden skulle handle om.. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg forstod ikke et pipp av hva denne tråden skulle handle om.. Der har du et godt argument. Jeg setter deg til senior-admin i tråden med et visepreg av klasse 3 mot 4 odds! Lykke til! Tråden går som før. Stå på! Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Neida. Jeg har dårlig humor, det er hvertfall helt sikkert Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 1 gang, mange kjøttboller. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg forstod ikke et pipp av hva denne tråden skulle handle om.. Der har du et godt argument. Jeg setter deg til senior-admin i tråden med et visepreg av klasse 3 mot 4 odds! Lykke til! Tråden går som før. Stå på! haha, wtf Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Nå, Ikea kom igjen nå klikk på tråden nå ikea! Hvis ikke vil jeg ha en ny spisebord Takk. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trådstarter har ikke greid å få frem trådens mål klart og den stenges derfor. Trådstarter oppfordres til å sende en PM til en moderator med en bedre forklaring på trådens mål slik at førstepost kan oppdateres og tråden åpnes igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg