jahas Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Får ikke lastet ned så lurer på om det er nede? Og ja jeg skulle laste ned noe lovlig. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 nei den er ikke nede jeg kommer inn på sida, og inn på den spesielle siden til den fila jeg vil ha, men når jeg trykker last ned kommer det opp "Oops! This link appears to be broken." Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://downforeveryoneorjustme.com/ Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Søkte litt på TPB på face og ser ut som om det er fler som har problemet. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fungerer ikke her heller. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Om ikke linken fungere,virker kansje "Magnet link" istedenfor å laste ned torrent fila. Kommer selvsagt an om fila du skal ha,har "Magnet link" Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Etter litt søking ble redningen isohunt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når jeg søker på noe på forsiden til TPB så går står det jeg søkte på i linken i toppen, men er fortsatt på forsiden, og ingen resultater Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 TPB har vært noe ustabil de siste dagene. Sjekket med både downforeveryoneorjustme.com og to andre proxyer for å se om det bare var meg, men det var det ikke. TPB er online nå, though. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Når jeg søker på noe på forsiden til TPB så går står det jeg søkte på i linken i toppen, men er fortsatt på forsiden, og ingen resultater Du kan gå inne via f.eks. tv programmer velge alle programmer, og deretter ta deg ned til din serie. MEN for meg funket ikke selve nedlastingslinken heller. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når jeg søker på noe på forsiden til TPB så går står det jeg søkte på i linken i toppen, men er fortsatt på forsiden, og ingen resultater Samme for meg. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Og ja jeg skulle laste ned noe lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå