Kurt P Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hei.. sliter litt med det dumme webcammet som lever sitt eget liv : / Noen ganger fungerer det. Men så henger det seg etter 5 min. Andre ganger vil det ikke koble seg til, Hverken for meg eller den andre personen. Andre ganger ser ikke andre personen at jeg har invitert dem, eller motsatt. Noen som vet hva problemet er? Bruker Win 7, msn live Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Besøk den du sitter å ser på/ blir sett av.. Funker mye bedre Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har nyttig info her ? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det er msn som lever sitt eget liv. Jeg har alltid hatt det problemet Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 ja er det ikke noen måte å få fikset dette da? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Besøk den du sitter å ser på/ blir sett av.. Funker mye bedre Og du føler at dette var et veldig godt svar på spørsmålet..? Idiot. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sånn det går når du spørr i Ot-Baren. Prøv en annen plass på dette enorme forumet^^ Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 viste ikke helt hvor jeg skulle poste det hen.. Regnet bare med at alt kunne falle inn under her Mulig mod. kan flytte ? hvis ikke så er det bare å hjelpe til de som vet noe ; ) Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Skal være seriøs då.. Selv om du absolutt ba om det.. Men start en videosamtale, viss du ikke har gjort det.. Stor sjanse for at det funker da =) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 hender det funker da.. men det er mye dårligere kvalitet av en eller anna grunn Mulig feilen ligger i kameraet? at det er billig greier Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mitt webkamera sluttet bare å virke en gang, uten at jeg hadde mistet det i gulvet eller gjort noe som helst. Men det kostet 150 kr eller noe sånt, billiggreier. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 har du innstalert (nyeste)drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå