steinrr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kamera: Canon EOS 5D MKII. Optikk: Canon EF-S 24-105 f/4L IS Brennvidde: 24mm. Blender: f/18. Lukkerhastighet: 1/80s ISO: 200 Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Veldig bra, og svart-hvitt effekten passet veldig bra inn. Eneste jeg kan trekke for er litt for mye himmel, men jeg ser at dette er vanskerlig å endre siden effekten av korset blir litt ødelagt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dette bildet var veldig bra i mine øyne. Flott komponert, og jeg har ikke noe spesielt å trekke for her. Himmelen bare understreker dette golde og åpne lanskapet. Nesten som jeg hører den klagende vinden. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Oioioi. Dette er råbra! Strålende komposisjon og eksponering. Liker at du har fått med siluetten av de andre korsene også, fort gjort å gå for lang ned der. Og personen i rekka med små kors, nydelig. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Utrolig sterkt og velkomponert bilde. Må nok si at jeg er veldig uenig i at det er for mye himmel her. Ikke stort å kritisere her. Mitt eneste ønske måtte være at personen t.h. vistes i helfigur. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for gode tilbakemeldinger! Jeg synes egentlig at himmelen gjorde mye av bildet, men det er bare min mening. Når det gjelder "personen", så er faktisk ikke det en person - men en litt spesiell gravstøtte. Tok også bilde av denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå