Solosuper Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 har en acer 5737z laptop med xp. kjøpte en oppdateringsdvd win 7 og la den inn på pcen. win7 fungerer kjempe fint og jeg er fornøyd. så skulle jeg spille litt online eller snakke på skype. så fant jeg ut at lydportene ikke virker? line out kan jeg bruke til å få lyden ut til anlegget eller i headsettet. headphone og mic utgangen får jeg ikke til å virke i det hele tatt. noe jeg kan gjøre med det? eller må jeg legge inn win på nytt? om det er noe å gjøre, er det en noob anvisning for det? mvh Stewie28 Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 har en acer 5737z laptop med xp. kjøpte en oppdateringsdvd win 7 og la den inn på pcen. win7 fungerer kjempe fint og jeg er fornøyd. så skulle jeg spille litt online eller snakke på skype. så fant jeg ut at lydportene ikke virker? line out kan jeg bruke til å få lyden ut til anlegget eller i headsettet. headphone og mic utgangen får jeg ikke til å virke i det hele tatt. noe jeg kan gjøre med det? eller må jeg legge inn win på nytt? om det er noe å gjøre, er det en noob anvisning for det? mvh Stewie28 Har samme pc, kjører windows 7 ultimate uten problemer, snakker på skype 24/7 .. då må det være feil en plass ;O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå