Gå til innhold

TRD-New York i juli. når lønner deg seg å bestille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Horrible priser du har der? Om de ikke er for 3 personer.

Juli er nok ikke den billigste måneden, men ser man kan få billetter hos både IcelandAir, KLM og SAS for 6-7000.

KLM er praktisk fra Trondheim, så ta en kikk på hva de har å tilby datoene som er aktuelle for deg.

Lenke til kommentar

Sjekket 10. - 24. Juli

KLM: 7 095,-

SAS: 7 298,-

Icelandair 8 055,-

Lufthansa: 9 889,-

Husk at dette er øyeblikksbilde og ikke fasiten på hva som er billigst.

Når det er billigst å bestille er vanskelig å si, det avhenger av markedet. I fjor endret prisene seg omtrent ikke fra januar til mai for mine billetter til USA (ikke NY).

Jeg vil tro at dette er standard priser og at det kommer til å dukke opp billigere billetter, men da er det ikke sikkert du får de reisedagene du ønsker.

Husk å søke på "Alle Flyplasser" når du skal til en så stor by. Dette er ikke noe problem med det store flyselskapene, som ikke bruker flyplasser tilsvarende Oslo Rygge, men det skader selvsagt ikke å sjekke flyplassens hjememside før du bestiller.

Lenke til kommentar
Virgin Atlantic LHR - JFK t/r: £450, ca. 4150,-

SAS TRD - LHR t/r: 2200,-

Jeg hadde betalt de 700 for å ha bagasjen sjekket inn hele veien og ikke minst for å ha en gjennomgående rute, som garanterer at en kommer med neste om tilførselen til LHR blir forsinket.

Får også et inntrykk av at dette er spessielle datoer.

Mitt eksempel gjelder de aller fleste datoene i Juli.

[EDIT]

Sjekket litt nærmere.

Finner at for å få denne prisen må en forlate Værnes 06:50 får å nå avgangen fra London 17:15.

Videre må en venter fra 06:35 til 12:05 på hjemveien. I Trondheim er en først 18:25.

(Dette rett fra reiseruten og ikke justert for tidsforskjellen mellom London ot Trondheim)

og ikke minst:

Tollingen på tilbakeveien skjer i Bergen eller Oslo.

Dermed må bagasjen sjekkes ut her og sjekkes inn igjen på innelandsflyet.

[/EDIT]

Endret av SamBell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...